تازه های سایت

کد مطلب: 15801
9. دى 1392 - 8:33
پایگاه خبری گرو :  فرماندار شهرستان نهاوند با انتقاد از عدم طولانی شدن عملیات حفر چاه عمیق آب شرب روستای زرامین سفلی برای شروع عملیات اجرایی این طرح به مسئولین فرصت 10 روزه داد.

  مجتبی مولوی  در جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند که  در محل  بخشداری زرین دشت نهاوند برگزار شد اظهار داشت: از روند عملیات اجرایی حفر چاه عمیق روستای زرامین سفلی از توابع بخش زرین دشت نهاوند راضی نیستم و تا 10 روز آینده باید عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.

مولوی گفت: مشکل آب شرب روستای زرامین چند سال پیاپی وجود دارد و تا کنون نیز تمام طرح ها و اقدامات لازم برای حل این موضوع نتیجه بخش نبوده است و تنها راه حل باقی مانده حفر چاه عمیق بر اساس گمانه زنی ها خواهد بود.

وی ادامه داد: برای حفر چاه عمیق روستای زرامین سفلی چهار نقطه شناسایی و مورد کار کارشناسی و آزمایش قرار گرفت که نتیجه سه نقطه توسط کارشناسان رد شد اما یک نقطه مورد تائید قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: به منظور تأمین آب شرب روستای زرامین نیاز به حفر چاه عمیقی است که در هر ثانیه شش لیتر خروجی آب داشته باشد.

مجتبی مولوی بیان داشت: قبل از فرا رسیدن فصل تابستان باید مشکل آب شرب این روستا حل شود در غیر این صورت با آغاز فصل گرما در سال آینده مشکلات زیادی برای تأمین اب شرب این روستا وجود خواهد داشت.

مولوی با انتقاد از طلب 360 میلیون تومانی اداره آب و فاضلاب روستایی و 500 میلیون تومانی اداره برق شهرستان نهاوند از روستاها گفت: دستگاه های خدمات رسان سریعتر با برگزاری جلسه  با بخشدار، اعضا شوراها و دهیارها نسبت به وصول مطالبات خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم روستای زرامین سفلی نهاوند بیش از هفت سال که با مشکل کم آبی و بی آبی خصوصا در فصل گرما دست به گریبان هستند و تا کنون چندین جلسه  و نشست با حضور مسئولین مختلف شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شده و  چندین خبر و گزارش برای حل این موضوع منتشر شده است.

سال گذشته بعد از تجمع مردم روستای زرامین سفلی مقابل فرمانداری، مسئولین شهرستان نهاوند به آنها قول دادند تا پایان سال 91 مشکل آب شرب این روستا را حل کنند./مهر

دیدگاه شما