تازه های سایت

کد مطلب: 29640
29. بهمن 1395 - 15:32
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند گفت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این اداره برق تمام مناطق شهرستان نهاوند وصل شد ولی خسارتی 400 میلیونی به شبکه و تأسیسات برقی واردشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: براثر بارش برف و وزش باد در روزهای اخیر در شهرستان نهاوند خساراتی به شبکه توزیع برق این شهرستان وارد شد و برق مناطقی نیز به همین دلیل قطع شد.

وی اظهار داشت: با تلاش جهادی کارکنان اداره برق نهاوند و تشکیل ستاد بحران به‌صورت 24 ساعته در تلاش برای وصل برق مشترکین بودیم و با توجه به برف و کولاک این کار کمی زمان می‌برد.

 رئیس شرکت توزیع نیروی برق نهاوند از پایان قطع برق تمام مناطق شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: بارش برف سنگین که از روز دوشنبه ۲۵ بهمن شروع‌شده بود بیش از ۴۰۰ میلیون تومان به تأسیسات شبکه برق نهاوند خسارت وارد کرده است.

وی بیان داشت: با تلاش شبانه‌روزی ۱۶ اکیپ امدادی و بیش از ۱۰۰ نیروی انسانی متخصص تمام برق نقاط مختلف شهرستان نهاوند وصل شده است.

شیر دره گفت: برف سنگین روز دوشنبه گذشته باعث شکستگی و سقوط ۳۰ اصله تیر برق فشار متوسط، ۱۵ اصله تیر برق فشار ضعیف و سوختن و از بین رفتن ۴ دستگاه ترانس برق شده بود که اصلاح و وارد مدار کردن این تعداد تیر برق کار بسیار سختی بود.

وی افزود: حجم شکستن تیرهای برق و تخریب شبکه برق شدید بود و با توجه به اینکه شکستن شاخه‌ها و درختان سطح شهر خسارت زیادی به شبکه وارد کرده بود، اما تلاش و کوشش مأموران و پرسنل اداره برق نهاوند جهت رفع مشکلات و وصل برق نقاط مختلف شهرستان ستودنی بود.

رئیس شرکت توزیع برق نهاوند اظهار داشت: در روز دوشنبه این هفته برق ۹۰ درصد شهر نهاوند و ۳۰ روستای شهرستان قطع‌شده بود اما با تلاش و کار مستمر در همان روز برق شهر نهاوند وصل شد.

وی عنوان کرد: با تلاش مستمر و شبانه‌روزی مأموران اداره برق در سه روز گذشته، موفق شدیم برق تمام نقاط مختلف شهرستان را وصل کنیم و در حال حاضر در سطح شهرستان هیچ مورد خاموشی و قطع برق نداشته باشیم.

شیردره با تقدیر از صبر و تحمل شهروندان نهاوندی خصوصاً روستاهای که برق آن قطع‌شده بود و تلاش‌ها و پیگیری فرماندار نهاوند، بخشداران و ستاد مدیریت بحران گفت: از همه مردم نهاوند بابت ایجاد این مشکل عذرخواهی می‌کنیم، چراکه این اتفاق غیرمنتظره بود و کسی پیش‌بینی نمی‌کرد تیرهای برق باآن‌همه استقامت تخریب و یا شبکه‌های برق با این حجم تخریب شوند.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما