تازه های سایت

کد مطلب: 15764
7. دى 1392 - 13:35
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما به تاریخ دربی اعتراض داریم چون باید همه بازیکنانمان در این بازی باشند.
خبرگزاری فارس: رویانیان: مانند دربی گذشته می‌خواهند سر ما را ببرند/ این تصمیم مشکوک و مبهم است

 

  به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در خصوص همزمانی دربی 78 با بازی تیم زیر 22سال  در مسابقات آسیایی اظهار داشت: ما شدیدا به تاریخ دربی یعنی 27 دی اعتراض داریم و این نحوه برخورد را صحیح نمی‌دانیم. ما معتقدیم یا باید تاریخ دربی عوض شود و یا همه بازیکنان ما باید در این بازی باشند.

وی افزود: در طول 3 سالی که در پرسپولیس بودم در سه دربی در نیم فصل دوم که حضور داشتم که در هر سه سال سر ما را بریده‌اند و این بار هم به نظرم می‌خواهند سرمان را ببرند و این فراتر از یک تراژدی برای پرسپولیس است.

رویانیان ادامه داد: در صورتی که تاریخ دربی تغییر نکند، نمی‌گذاریم این بازی برگزار شود. باید همه بازیکنان ما در این بازی باشند و از این بازی لذت ببرند اصلا این تصمیم یک جوری برای ما مبهم و مشکوک است. چون در آن کار سیاسی می‌بینم.امیدوارم که این ابهام برای من برطرف شود تابتوانیم با کلیه نفرات و بازیکنانی که همه تاثیرگذار هستند مثل همه بازیکنانمان در این دیدار به میدان برویم.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هر چه سریع‌تر برای دربی 78 تصمیمات لازم گرفته شود و شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم البته ما به تیم ملی نیز همیشه احترام می‌گذاریم و افتخار ما این است که همیشه بازیکنان تاثیرگذاری در تیم ملی داشتیم. ولی به نظرم آنها هم باید ما را درک کنند تا همه چیز در سایه تعامل رو به جلو برود. من قصد بی احترامی به سازمان لیگ را ندارم و این خواسته هواداران ما است.

وی درباره انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: من برای تارتار از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم چون سربلندی او سربلندی ما است. خیلی دوست داشتم با او در پرسپولیس کار کنیم اما این شرایط مهیا نشد و من امیدوار و مطمئن هستم که او مانند حضورش در تیم‌های دیگر سربلند خواهد شد و گسترش فولاد را مثل نیم فصل اول که نتایج بدی نگرفت در نیم فصل دوم به خواسته‌های خودش خواهد رساند. سربلندی تارتار سربلندی ما است.

دیدگاه شما