تازه های سایت

کد مطلب: 29557
21. بهمن 1395 - 16:44
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با اعلام اینکه زمان آغاز مراسم راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در نهاوند را ساعت ۱۰ صبح عنوان و مسیر راهپیمایی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر نهاوند روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می‌شود به طوریکه مردم مومن و انقلابی بعد از عبور از چهارراه ابوذر، خیابان ابوذر و خیابان پیروزی، در میدان امام(ره) تجمع می‌یابند.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری مراسم راهپیمایی با شکوه در سه شهر گیان، برزول و فیروزان درنظر گرفته شده است، افزود: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در این سه شهر از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن نمایش حماسه سیاسی خود، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کند.

محبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تکریم مجاهدت مردم ایران اسلامی در خلق این حماسه ارزشمند از مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان نهاوند دعوت کرد با حضور خود در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، جلوه دیگری از میثاق الهی خود با ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را به نمایش گذارند.

وی در پایان گفت: امروزه دشمنان قسم‌خورده نظام در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما مردم آگاه ایران همواره پشتیبان نظام بودند و هستند و با حضور با صلابت و با شکوه خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب خواهند زد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما