تازه های سایت

کد مطلب: 14989
9. آذر 1392 - 8:50
پایگاه خبری گرو: شهردار نهاوندگفت: جلوگیری قاطع از احداث بنای غیرمجاز در نقاط مختلف شهر نهاوند و برخورد جدی با افرادی که جان مردم را در خطر می اندازند از اولویت های کاری این مجموعه است.

a3365e86-75c5-4592-93d8-8f0fc72eb2f6_20130718_083739

به گزارش پایگاه خبری گرو، نادراسماعیلی گفت : یکی از وظایف مهم  شهرداری  مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز است که رعایت اصول فنی، احداث بناهای ایمن و کاهش خطرات در زمان بروز حوادث از مهمترین فواید جلوگیری از احداث بناهای غیرمجاز است.

وی افزود: در بعضی موارد در سطح شهر نهاوند ساخت و سازهای غیر مجاز و خلاف قانونی مشاهده می شود که از طرف شهرداری هم پروانه ساخت دریافت کرده اند که با بررسی موضع مشخص شد طرح تفصیلی شهر نهاوند دارای مشکل بوده است.

شهردار نهاوند از جلوگیری و ادامه کار این واحد های ساختمانی خبر داد و گفت: با مکاتباتی که با مسئولین شهرستان و استان انجام شده است این نقاط ضعف و مشکلات شناسایی و در حال رفع آنها هستیم.

نادر اسماعیلی اظهار داشت:  پرونده واحد های ساختمانی که شبانه و به صورت غیر مجاز و خلاف قانون احداث می شوند در هر میزانی که از ساخت قرار دارند به کمیسیون ماده 100 ارجاع و با شدت و برابر قانون با آنان برخورد می شود.

اسماعیلی درپایان گفت: بازرسین شهرداری نهاوند به صورت روزانه از وضعیت ساخت و سازهای صورت گرفته در خارج از محدوده و حریم قانونی شهرنهاوند، تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی زراعی و باغ ها، احداث بنا در حریم قانونی راهها و واگذاری انشعاب غیر مجاز به متخلفان ساختمانی گزارش تهیه و به شهرداری اعلام می کنند.

 

دیدگاه شما