تازه های سایت

کد مطلب: 14742
30. آبان 1392 - 16:38
پایگاه خبری گرو : با حضور فرمانده سپاه استان یادواره 4 شهید مهندس شهرستان نهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در این مراسم با اشاره به نقش شهدا در پيروزي دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با نيت ياري دين خدا در ميدان‌هاي نبرد حاضر شدند و امروز استمرار راه شهيد، شناخت اهداف والاي شهداست.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، مهم‌ترین هدف دشمن ضربه زدن به امام و ولایت فقیه بوده است،تصریح کرد: در تمام تلاش‌ دشمن اصل ولایت فقیه مورد تهاجم قرار گرفت.

وی گفت :جریان های انحرافی و شبهه بر انگیزی در طول تاریخ به اسلام ضربه زده اند که نمونه ای از این شبه ها را در جنگ نهروان ، واقعه کربلا و دوران انقلاب مشاهده کردیم که باعث ایجاد شک و دو دلی در بین اصحاب و حتی یاران نزدیک امامان معصوم شد و مانع دفاع آنها ازامام بر حق شد .

ابوحمزه ولايت را امانت گرانقدر شهدا دانست و خاطر نشان كرد: ولايت امانت شهداست و ما بايد حافظ امانت شهدا باشيم، شهدا در وصيت‌نامه‌هاي خود پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب و اطاعت از ولايت را بر رهروان خود سفارش كرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام و شیعیان گفت: دشمنان با ایجاد فرقه‌های انحرافی و تبلیغ آنها از شبکه‌های متعدد قصد دارند به مقابله با اسلام بپردازند.

وی گفت : استکبار جهانی و کشورهای عرب منطقه مخصوصا عربستان ، پول های نفتی خود را خرج آموزش تروریستها می کنند و به قول خود می خواهند از اسلام دفاع کنند در صورتی که هدف وهابیت و صهیونیست ها از نا امنی در منطقه درگیر کردن مسلمان با همدیگر است .

وي در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: امروز دشمن، مغزها، قلب‌ها و افكار ملت ايران را نشانه رفته است و ملت ايران بايد با ارتقاي توان فرهنگي و سياسي خود، موجبات ياس و نااميدي دشمنان را همانند گذشته فراهم کند.

دیدگاه شما