تازه های سایت

کد مطلب: 14450
20. آبان 1392 - 9:10
پایگاه خبری گرو : موافقت نشست مشورتی بزرگان نهاوند با سفارت سنایی

546385_QUwp6c6o

به گزارش پایگاه خبری گرو ، بزرگان نهاوند در نشست مشورتی خود، پذیرش سفارت ایران در روسیه توسط دکتر سنایی، نماینده این شهرستان را وظیفه‌ای ملی دانستند و ضمن موافقت و پشتیبانی خود از این اقدام آن را مغایر با اهداف توسعه نهاوند ندانستند.
در نشست مشورتی بزرگان نهاوند که در دفتر مؤسسه "ایراس" در تهران با حضور آیت‌ا... علی یونسی، دستیار ارشد رئیس‌جمهوری، مهندس حسین علیمرادیان، مهندس نیکبخت استاندار همدان، علیرضا شهبازی استاندار کردستان، دکتر ولی‌ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی، مهندس محمدرضا علی‌حسینی نماینده دوره پنجم و ششم نهاوند در مجلس، عظیم بابایی شهردار منطقه 6 تهران، علی عبدالملکی مدیرکل بازرسی بیمه مرکزی ایران، دکتر مهدی سنایی نماینده نهاوند در مجلس و چند تن دیگر از مسئولان ارشد نهاوندی در تهران و معتمدان سرشناس برگزار شد؛ همگی متفق‌القول، حضور دکتر سنایی در سمت سفارت ایران در روسیه را در راستای منافع ملی ایران دانستند و قول مساعد دادند با هدایت و نظارت دکتر سنایی در زمینه پیشبرد اهداف توسعه نهاوند بیش از پیش فعال بوده و بازوی اجرایی سنایی در این زمینه باشند.
بزرگان و مسئولان حاضر در این نشست که همگی از مسئولان طراز اول و اثرگذار ملی بودند، در سخنانی با تشریح وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و تأکید مقامات عالی‌رتبه برای پذیرش سفارت ایران در روسیه توسط دکتر سنایی، این مسأله را مغایر با منافع کلی شهرستان نهاوند ندانستند و بلکه در شرایط پیچیده و سخت اقتصادی فعلی، زمینه‌ای برای حضور سرمایه‌گذاری خارجی در نهاوند از طریق پیگیری‌های دکتر سنایی اعلام کردند و قول مساعد دادند در نبود نماینده در دوران پیش رو پیگیر مشکلات و مسائل این شهرستان باشند.
عبدالملکی، مدیرمسئول فرادی نهاوند: به مردم اطمینان داده شود توسعه نهاوند متوقف نمی‌شود
در ابتدای این نشست علی عبدالملکی، مدیرکل بازرسی بیمه مرکزی ایران و مدیرمسئول ماهنامه "فردای نهاوند"؛ ضمن برشمردن دغدغه‌های موکلان نهاوندی درباره پذیرش سفارت ایران در روسیه توسط نماینده نهاوند، از ابراز احساسات و علایق نهاوندی‌ها به نماینده دانشمند و سیاستمدارشان سخن گفت و افزود: با تمام دغدغه و حساسیت‌های موجود، مردم فهیم شهرستان نهاوند مطمئن باشند که رفتن دکتر سنایی و نگرانی آنها در مورد پیگیری پروژه‌ها و یا مدیریت‌های اداری شهرستان با همکاری و مساعدت مسئولان استان همدان و نهاوندی‌های صاحب‌نفوذ در دستگاه دولت در تهران، برطرف خواهد شد.
عبدالملکی موقعیت سیاسی پیش آمده برای فرزندی از نهاوند را برای آینده شهرستان مفید و مؤثر دانست و گفت: برگزیده شدن سنایی به سفارت بزرگ‌ترین کشور جهان و با عنایت به وضعیت سیاسی جمهوری اسلامی در مقابله با تحریم‌های اقتصادی و جایگاه روسیه در تعادل سیاسی فرصتی ارزنده برای شهرستان است که البته بایستی آسیب‌های احتمالی آن توسط مسئولان و دلسوزان نهاوند و با نظارت دکتر سنایی برطرف شود و به مردم اطمینان داده شود که به سهم‌شان از توسعه ضرری وارد نخواهد شد.
سنایی: اگر بروم، مردم و توسعه نهاوند را رها نمی‌کنم
سپس مهدی سنایی، نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به عنوان میزبان این هم‌اندیشی گفت: بنده در همین مکان و از طریق مشورت با بزرگان سیاست و فرهنگ نهاوند در مرکز کشور و معتمدان؛ وارد صحنه رقابت در انتخابات مجلس در دور هشتم و نهم شده‌ام و بنابراین امیدوارم مشورت و راهنمایی اساتید و دلسوزان شهرستان که همگی در مصادر بالای مدیریتی کشور هستند؛ مرا در زمینه این تصمیم دشوار یاری نماید.
سنایی با اشاره به پیشنهادات مختلفی که پس از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی برای حضور در دولت به وی داده شده؛ گفت: ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مباحثی درمورد وزارت علوم و پذیرش نمایندگی ایران در سازمان ملل در ماه‌های گذشته به بنده پیشنهاد شد و البته پیشنهاد پذیرش مسئولیت سفارت ایران در روسیه به صورت بسیار طبیعی از همان روزهای نخست مطرح بود؛ همچنان که سال گذشته و در زمان دولت آقای احمدی‌نژاد هم از طرف آقای صالحی وزیر کشور چنین پیشنهادی ارائه شد. حتی آقای احمدی‌نژاد با وجود آگاهی از اینکه بنده منتقد دولت هستم؛ گفته بود ایشان منتقد منصفی است و مرا برای سفارت ایران در روسیه خواسته بودند که نپذیرفتم.
بنابراین همیشه در معرض نامزدی سفارت روسیه بوده‌ام. اما با آغاز به کار دولت دکتر روحانی، مسأله پذیرش سفارت روسیه به صورت پیشنهاد از طرف دولت و حتی موافقت و اصرار آقای لاریجانی، رئیس مجلس مطرح شد، به صورتی که دکتر لاریجانی اصرار داشتند در شرایط موجود اقتصادی کشور، پذیرش این مسأله امری ملی است و اگر کشور آباد شود، طبیعتاً نهاوند شما هم از نعمات آن برخوردار خواهد شد و این موضوعی ملی است که آقای روحانی تصمیم گرفته است.
آقای دکتر روحانی هم در این زمینه در ملاقات با آقای پوتین در بیشکک در راستای تقویت روابط پیشنهاد سفارت بنده را مطرح کرده‌اند و آقای ظریف، وزیر خارجه هم در این مورد صحبت مفصلی با بنده داشته است.
سنایی سپس به گفتگوهای خود با دیگر مسئولان کشور در این زمینه اشاره کرد و گفت: نگاه دولت و مسئولان کشور در این زمینه ملی است. چنانچه آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به من می‌گفت، "من حاضرم خودم به نهاوند بیایم و برای مردم در این زمینه صحبت کنم و هر نهاوندی که پیش من بیاید توجیهش کنم که این مسأله شخصی نیست، بلکه مسأله‌ای ملی و کشوری است".
وی با اشاره به لطف و محبت موکلان نهاوندی خود و اظهار خوشحالی بسیاری از آنها؛ اضافه کرد: بالاتر از نیمی از مردم که با من در تماس هستند، این مسأله را تأیید می‌کنند و البته من برای دغدغه‌های کسانی که اظهار نگرانی می‌کنند بسیار بسیار احترام قائلم و به همین سبب هم از جمع بزرگان مشورت می‌خواهم و در طول چند ماه گذشته هم به خاطر همین دغدغه‌ها این مسأله را مسکوت گذاشته‌ام.
سنایی نگرانی اصلی خود را طرح‌های در دست اجرای شهرستان نهاوند ذکر کرد و گفت: باید تلاش شود که طرح‌ها به هیچ وجه متوقف نشوند و دیگر این که فضای آرام شهرستان که همه دوستان و همشهریان از این وضع راضی‌اند، به هم نخورد. بنابراین نظر و مشورت میهمانان و بزرگان نهاوندی برای بنده بسیار مهم و اساسی است. چراکه بنده تنها نماینده‌ای بوده‌ام که از 4 استان همسایه به مجلس نهم راه یافته‌ام. البته اگر قرار بر رفتن بنده باشد باید تلاش کنیم هر 2 ماه یک بار به نهاوند بروم و پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشم. سفارت در روسیه هم مثل سایر سفارت‌ها نیست که ارتباط با کشور کم باشد.
حال که هنوز رفتنم در حد تصمیم‌گیری نهایی است بسیاری از وزیران برای پیشبرد مسائل اقتصادی کشور در آنجا تماس می‌گیرند و می‌شود طرح‌های اثرگذاری هم برای نهاوند و سرمایه‌گذاری در این شهرستان تعریف کرد و ضمن پیشرفت طرح‌های مهم موجود؛ در زمینه اشتغال و رفع بیکاری هم کار مثبتی انجام داد.
سنایی سپس در مورد پروژه‌های در حال انجام نهاوند هم گفت: در مورد پیشرفت پروژه‌ها دغدغه ندارم، چراکه راه‌آهن مسأله‌ای کشوری است و با حل شدن برخی مشکلات می‌تواند بزودی افتتاح شود. بیمارستان هم پیشرفت قابل توجهی دارد. البته سد گرین خیلی حساس است که بودجه‌اش را پیگیری کرده‌ام، در حالی که مشکل کمبود اعتبار مربوط به همه کشور است.
سنایی به آماده بودن زیرساخت‌های توسعه در نهاوند اشاره و اضافه کرد: از نظر حمل و نقل و کشاورزی و صنعت در وضعیت قابل قبولی قرار داریم، ولی در زمینه نمای شهری مشکل داریم که باید تغییر پیدا کند که ان‌شاءا... استاندار در این زمینه کمک خواهند کرد.
وی حضور این جمع مشورتی را برای تصمیم نهایی خود مهم خواند و افزود: این جلسه برای توجیه نیست و نظر جمع برایم بسیار مهم و اساسی است و هرچه دوستان و بزرگان صلاح بدانند، انجام خواهم داد.
شهبازی، استاندار کردستان: سفارت دکتر سنایی در جهت منافع درازمدت شهرستان است و مردم فهیم و عزیز آن را می‌پذیرند
علیرضا شهبازی استاندار کردستان نیز با اعلام موافقت خود با پذیرش سفارت روسیه توسط دکتر سنایی گفت: من از ابتدا موضع‌گیری منفی نسبت به این مسأله نداشتم و معتقدم با توجه به دغدغه مردم نهاوند که امری طبیعی است، بایستی همه دست به دست هم دهیم و پشتوانه توسعه نهاوند در خلأ وجود دکتر سنایی باشیم. هرچند معتقدم نفوذ و تأثیر دکتر سنایی در کشور حتی اگر در مسکو باشد، گره‌گشایی مشکلات شهر خواهد بود و من معتقدم نهاوندی‌ها بسیار فهیم و سیاسی هستند.  من در بین اقشار مختلف مردم هستم و می‌بینم که اکثر همشهریانی که برایشان توضیح می‌دهم، سفارت دکتر سنایی را در جهت منافع درازمدت شهرستان می‌دانند. به نظر من نیازی نیست کسی از مرکز کشور برای توضیح و توجیه مردم به نهاوند بیاید؛ ما همگی در خدمت نهاوند هستیم و من می‌گویم که آقای دکتر با خیال راحت بروند و ان‌شاءا... به دوستان نهاوندی اعتماد کنید.
شهبازی در مورد مخالفت برخی که در سال‌های گذشته هم سنگ لای چرخ توسعه نهاوند گذاشته‌اند، گفت: آقای دکتر نگران نباشید، از اول پیروزی انقلاب تاکنون وجود برخی مخالفت‌ها برای حرکت شهر در مسیر توسعه وجود داشته است. ما در این جلسه قول می‌دهیم به عنوان معاون، پشتیبانی‌کننده استانداری همدان برای توسعه نهاوند باشیم. وجود آقای یونسی برای شهرستان نعمت بزرگی است، حتی برای استان و کشور.
از طرفی دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی باعث افتخار ماست که هم صاحبنظر است و هم سالم در مسائل اقتصادی و کاری. ایشان می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرینی و کمک کنند و همه ما شاگردهای وی هستیم.
استاندار کردستان افزود: آقای سنایی، می‌خواهم بگویم شما نگران نباش، توکل به خدا کن و از این موقعیت برای آینده شهرستان نهاوند که از قِبَل جنابعالی منتفع خواهد شد، استفاده کن. این یک موفقیت و توفیق بزرگ است که نصیب شما شده است که در این سمت به نظام و کشور خدمت کنید.
علی حسینی نماینده اسبق نهاوند: سنایی قبل از نهاوند برای ایران باشد
محمدرضا علی‌حسینی نماینده دور پنجم و ششم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام موافقت قطعی خود با پذیرش سفارت دکتر سنایی گفت: من ابتدا که شنیدم موافق نبودم، ولی پس از بررسی و شنیدن مشکلات کشور و با توجه به اینکه بار سنگینی روی دوش دولت آقای روحانی است و کشور با مسائل پیچیده‌ای مواجه است؛ با حضور دکتر سنایی در این سمت کاملاً موافقم. هم‌اکنون نیاز کشور به تدبیر اساسی است؛ چرا که خیلی از مسائل و گرفتاری‌های کشور متأثر از مسائل بین‌المللی است که با حضور امثال دکتر سنایی می‌توانیم راحت‌تر آنها را حل کنیم.
من همان موقع که دکتر سنایی می‌خواست وارد رقابت‌های انتخاباتی شود، گفتم که وضعیت کشور در مسائل بین‌المللی حساس است و شما که متخصص هستید، باید در مجلس باشید.
علی حسینی سپس با اشاره به اهمیت سربلندی ایران و دولت فعلی نیز گفت: ما نخست ایران را داریم و بعد همدان و نهاوند را داریم. آقای دکتر سنایی شما لازم است که قبل از نهاوند برای ایران باشید. مسأله روسیه برای ایرن در موازنات بین‌المللی مهم است. از آنجا که حضور دکتر سنایی در سفارت ایران در روسیه برای حل مشکلات کشور و مردم مؤثر است، من ذهنیتم این است که اگر صورت بگیرد، هم به نفع نهاوند است و قبل از آن به نفع کشور است. پیشنهادم این است که دوستان نظر موافق بدهند که دکتر سنایی در این مسأله مهم ملی حضور داشته باشند.
نیکبخت استاندار همدان: مسئولان استان نمی‌گذارند به توسعه نهاوند خللی وارد شود
محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز که به دلیل اهمیت موضوع خلأ یکی از نمایندگان تأثیرگذار استان در مناسبت سیاسی و اقتصادی در این جلسه حاضر بود، گفت: خوشحالم که فرصتی دست یافت تا خدمتگزار مردم استان همدان باشم. من همیشه پیگیر مسائل و مشکلات استان همدان بوده‌ام و توسعه استان و شهرستان‌های آن برایم مهم بوده است و خواهد بود. با وجود این همه شخصیت صاحبنظر ملی از شهرستان نهاوند در این جمع انتظار می‌رود ان‌شاءا... شهرستان نهاوند از محرومیت‌های خود فاصله بگیرد و ما هم به عنوان استاندار همچنان که دغدغه توسعه استان را داریم، کمک کار مسئولان شهرستان و معتمدان و بزرگان شهر خواهیم بود و نخواهیم گذاشت جایش خالی باشد.
نیکبخت در ادامه گفت: دکتر سنایی هم برای استان و هم برای مجلس مایه افتخار است،‌ مطمئن باشید اگر مباحث مهم بین‌المللی نبود، مجلس هم اجازه نمی‌داد این مسئولیت به دکتر سنایی سپرده شود. دکتر سنایی یک دیپلمات معمولی نیست، شاید آقای دکتر روحانی رئیس‌جمهور در این زمینه توافق و نظر دارند.
نیکبخت با اشاره به وضعیت عمرانی و اقتصادی استان و برنامه‌های پیش روی خود در استانداری همدان، اضافه کرد: مشکل فعلی استان تولید و اشتغال است که باید توسط سرمایه‌گذاری حل شود و بخش خصوصی بایستی وارد عمل شود تا با رونق تولید، معیشت مردم نیز حل شود. از اینجاست که حضور دکتر سنایی در روسیه می‌تواند برای جذب سرمایه‌گذاری برای کشور، همدان و نهاوند هم تأثیرگذار باشد.
استاندار همدان‌ با اشاره به تعیین نماینده معین برای شهرستان نهاوند، گفت: البته مردم حق دارند که نگران باشند؛ چراکه مردم نهاوند در غرب کشور، تنها نماینده‌ای بود که او را به مجلس نهم فرستادند؛ ولی اگر ما آثار حضور دکتر سنایی در روسیه را با ادامه روند توسعه این شهرستان و پروژه‌هایی که ان‌شاءا... به برکت حضور ایشان در روسیه به استان و نهاوند خواهند آورد، ببینیم، یقیناً همگی مشوق دکتر برای پذیرش این سمت خواهند بود.
نیکبخت با اشاره به مسائل کلی کشور خاطرنشان کرد: چون در مسائل ملی و بین‌المللی عظمت و آبروی نظام برای ما مهم است و دولت فعلی را باید کمک کرد؛ به نظرم باید دوستان، همگی کمک کنند که دکتر سنایی بدون نگرانی و دغدغه‌خاطر پذیرای سفارت ایران در روسیه شود.
البته از همه اینها مهمتر حضور و وجود حاج آقای یونسی است که مورد افتخار غرب کشور و استان است که ان‌شاءا... نقیصه‌ها و خلأها را پر خواهند کرد. می‌دانم که دغدغه‌های دکتر سنایی بسیار شرافتمندانه است، اما اگر مسأله رفتن ایشان ملی و اینقدر مهم نبود، من خودم مانع می‌شدم، به نظرم این کار بسیار مهم است و کاملاً موافقیم.
نیکبخت با اشاره به حضور مهندس حسین علیمرادیان، خیّر سرشناس کشور در این جمع گفت: مسئولان استان موظفند در زمینه توسعه نهاوند کمک کنند؛ اگرچه نهاوند در برخی شاخص‌ها محروم است، همین جناب مهندس علیمرادیان که منشأ خیر و برکت است می‌تواند کمک کار ما در امر توسعه این شهرستان و حتی استان باشد. ما از دکتر سنایی 2 پروژه استانی می‌خواهیم که از طریق سرمایه‌گذاری بتواند در این زمینه به توسعه استان کمک کنند.
ولی‌ا... سیف، رئیس کل بانک مرکزی: با رفتن دکتر سنایی، در هر شرایطی در خدمت توسعه نهاوند خواهیم بود
دکتر ولی‌ا... سیف، رئیس کل بانک مرکزی دیگر نهاوندی حاضر در این جمع مشورتی هم، با اعلام موافقت خود اضافه کرد: دکتر سنایی می‌گفت بر سر دوراهی هستم و می‌دانم که عواطف ایشان خیلی درست و بجاست، اما انتخاب ایشان به این سفارت با توجه به شناختی که از سفیران کشور دارم، بسیار بسیار درست بوده است.
آثار حضور ایشان در روسیه برای کشور به قدری وسیع است که تمام خلأها را پوشش می‌دهد. واقعیت این است که نهاوند در برخی موارد توسعه عقب است، مشکل اصلی این است که سرمایه‌گذاران در نهاوند نمی‌مانند که این مسأله عقبه فرهنگی دارد، به نظر من، امام جمعه نهاوند که چهره موجه و مؤثری است و جناب آقای یونسی که مایه افتخار ماست، می‌توانند در این زمینه کمک کنند.
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی افزود: مطمئنیم رفتن دکتر سنایی در درجه اول برای کشور مایه خیر و برکت فراوان است و منتظریم که ایشان مستقر شود و گره‌هایی از مشکلات کشور به دست ایشان گشوده شود.
سیف ادامه داد: مردم شهرستان نهاوند مطمئناً با بزرگواری، خواهند پذیرفت که دکتر سنایی این سمت را بپذیرد و ما هم در هر شرایطی در حد وسعمان در خدمت مردم شهرستان خواهیم بود و در آینده نیز از چهره‌های مطرح این جمع خواهند توانست خدمتگزار نهاوند باشند.
آیت‌ا... یونسی دستیار ویژه دکتر روحانی: مأموریت دکتر سنایی در راستای منافع ملی کشور است
آیت‌ا... علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به عنوان سخنران پایانی این نشست مشورتی گفت: خودِ نفس این جلسه خیلی خوب بود و در سال‌های قبل همچنین جلساتی برای مسائل شهرستان و از جمله برای حضور دکتر سنایی در رقابت‌های مجلس در اینجا تشکیل شد که پرخیر و برکت بود و از اینکه آقای سنایی این روال دموکراتیک را ادامه داده ممنونیم و چیزی شبیه "لویی جرگه" است.
بنابراین از دوستان می‌خواهم این جمع را ولو به صورت فصلی ادامه دهند و موضوعش هم توسعه نهاوند باشد و برای جلسه بعدی یکی از دوستان میزبان باشد.
آیت‌ا... یونسی با اشاره به مطرح بودن سفارت سنایی از یک سال پیش تاکنون، افزود: در دولت قبل هم سفارت ایشان مطرح بود، این‌بار و در این دولت هم که مطرح شد آقای لاریجانی پیگیری می‌کردند. اگرچه قبلاً و در سال گذشته مخالف بودم، اما امسال مخالفت نکردم. این‌بار در مورد ایشان تصمیم ملی گرفته شده و ما باید منافع ملی را بر منافع محلی ترجیح دهیم.
دستیار ویژه دکتر روحانی، نگرانی دکتر سنایی را ستود و در این‌باره خاطرنشان کرد: ما باید نگرانی دکتر سنایی که بخشی از آن به خاطر وجدان کاری ویژه ایشان است و بخشی دیگر به مشکلات نهاوند برمی‌گردد، درک کنیم. همه ما باید دست به دست هم دهیم که این نگرانی تخفیف پیدا کند و مردم هم با سعه صدر این مسأله را بپذیرند و نگران وضعیت توسعه شهرستان نباشند.
البته ما همگی به رأی و نظر مردم احترام می‌گذاریم و حاضریم همه برای اقناع افکار عمومی و پیگیری پروژه‌ها کمک کنیم و ان‌شاءا... استاندار همدان هم نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارند. مهندس علیمرادیان، جناب آقای سیف، جناب آقای عبدالملکی و جناب آقای شهبازی که زیادی مردمی است و سایر دوستان کمک کنند که این مسأله ملی به نفع کشور و شهرستان تمام شود.
آیت‌ا... یونسی مأمویرت دکتر سنایی را در راستای منافع مردم نهاوند دانست و افزود: با توجه به اینکه پذیرش سفارت، ظاهراً منحصر به ایشان است و اینچنین تصمیمی در سطح ملی گرفته شده، مردم با بزرگواری آن را خواهند پذیرفت.
این سفارت نه‌تنها در مورد روسیه که برای آسیای میانه هم مهم است؛ چراکه مسکو در این منطقه بسیار تأثیرگذار است. مجلس هم علی‌رغم مخالفت در این موارد، کاملاً موافق است و آقای لاریجانی گفتند "اگر برای استانداری و وزارت بود قطعاً مخالفت می‌کردیم ولی برای سفارت ایشان موافقیم. آقای باهنر برای نامزدی وزارت علوم و خارجه ایشان، مخالف خروج دکتر سنایی از مجلس بود. بنابراین تصمیمی ملی گرفته شده که ما هم تبعیت می‌کنیم و انتظار داریم که دوستان همگی مساعدت کنند تا مشکلات به حداقل برسد".
محمدرضا امامی معاون سابق عمرانی استان مرکزی هم موافقت خود را با مطایبه شروع کرد و گفت: اگر دکتر سنایی نهاوند را با "سن پطرزبورگ" خواهرخوانده کند، کاملاً موافقیم.
امامی با اشاره به اهمیت کشور روسیه در معادلات جهانی و به‌ویژه وضعیت فعلی کشور این سفارت را مایه خیر و برکت برای کشور، استان همدان و به‌خصوص نهاوند ذکر کرد. بنا به گزارش خبرنگار همدان‌پیام در جمع‌بندی این نشست مقرر شد دکتر سنایی با اطمینان خاطر از جانب بزرگان نهاوندی و مسئولان کشوری و استانی و با عنایت به بزرگواری و همکاری مردم نهاوند که این سفارت را امری ملی و وظیفه‌ای کشوری می‌دانند؛ با طیب خاطر این مسئولیت را بپذیرد.
بنا به گزارش خبرنگار ما دکتر سنایی در نطقی تلویزیونی با ارائه گزارش کار از مردم استان و نهاوندی‌ها خداحافظی خواهد کرد و البته در ایام تاسوعا و عاشورا در زادگاهش نهاوند خواهد بود.

دیدگاه شما