تازه های سایت

کد مطلب: 14437
20. آبان 1392 - 8:42
معاون آموزش متوسطه و دبیر کمیته پروژه مهر آموزش و پرورش نهاوند گفت:در ارزیابیهای به عمل آمده بازرسین وزارتی و استانی از عملکرد واقدامات صورت گرفته این اداره در زمینه پروژه مهر آموزش و پرورش نهاوند موفق شد برای پنجمین سال متوالی رتبه عالی استان را بدست آورد.

AgfaPhoto DIGITAL CAMERA

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد حسین دارایی افزود: طرح پروژه مهریکی از برنامه های هماهنگ و ستادی وزارت آموزش و پرورش در راستای شروع هدفمند سال تحصیلی است که همه ساله از ابتدای اردیبهشت ماه شروع به فعالیت می کند.

وی گفت: هدف اصلی این طرح بسیج امکانات اداره در زمینه های مختلف و ساماندهی نیروی انسانی ،فضاهای آموزشی، تجهیزات و توجیه و اطلاع رسانی به اولیاء دانش آموزان بر اساس کارشناسیهای لازم و رفع کمبودهای مدارس جهت شروع مطلوب سال تحصیلی می باشد.

ˈداراییˈ اقدامات انجام شده در این خصوص را یادآور شده و افزود: اقدامات اولیه برای اجرای طرح پروژه مهر از ابتدای امسال آغاز شد و از اردیبهشت ماه سال جاری رسما فعالیت این طرح با تشکیل پنج کمیته کاری شروع گردید و در مجموع 30 جلسه کاری توسط کمیته های مختلف و همچنین ستاد اصلی برگزار شد.

وی از جمله برنامه های انجام شده برای آغاز سال تحصیلی را زیبا سازی و ایجاد فضایی با نشاط در مدارس عنوان کرد و گفت: به منظور ایجاد فضایی با نشاط در مدارس طرح زیبا سازی و رنگ آمیزی فضاهای آموزشی از اولویتهای این اداره بود که با همکاری معاونت پرورشی و دانش اموزان در سطح مدارس اجرا شد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده این اداره در طول اجرای پروژه مهر نزدیک به 25 هزار دانش آموزو دو هزار و 160 پرسنل آموزشی و اداری در یک هزار کلاس درس حضور یافتند و سال تحصیلی را آغاز کردند.

ˈدارایی ˈکسب رتبه عالی استان توسط این شهرستان که برای پنجمین سال متوالی تکرار شده است را نشان دهنده برنامه ریزی کارشناسان ستادی اداره و همچنین عوامل اجرایی مدارس برای اجرای مطلوب پروژه مهر ذکر نمود.

دیدگاه شما