تازه های سایت

کد مطلب: 27102
5. خرداد 1395 - 19:29
سازمان لیگ برتر دو ستاره از لوگوی باشگاه استقلال که روی سایت این سازمان قرار گرفته را برداشته است. این اقدام با واکنش تند هواداران آبی مواجه شده که البته پای فردوسی پور هم گیر است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، لوگویی که سایت سازمان لیگ از باشگاه استقلال بر روی خروجی خود قرارداده بدون دو ستاره ایی است که برای هواداران استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است و طی روزها و هفته های گذشته بارها در موردش با هواداران پرسپولیس کری خوانده اند.

دو ستاره ای که روی لوگوی باشگاه استقلال قرار دارد آنقدر برای هواداران این باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که بعد از شکست سنگین تیمشان در دربی هشتاد و دوم ابزاری بود برای کری خوانی با پرسپولیسی ها و اینکه این تیم هنوز نتوانسته به یکی از این ستاره ها که نشان دهنده قهرمانی در آسیاست دست پیدا کنند.

بااین حال سازمان لیگ در لوگوی باشگاه استقلال که بر روی سایت خود قرار داده دو ستاره استقلال را حذف کرده. این درحالی است عادل فردوسی پور هم در برنامه این هفته اش از همین لوگو که روی سایت سازمان لیگ قرار گرفته بود استفاده کرد و حالا هواداران استقلال که ذهنیت قبلی هم نسبت به فردوسی پور داشتند در فضای مجای به انتقاد تند از وی نیز پرداخته اند. درحالی که فردوسی پور از لوگوی سازمان لیگ استفاده کرده بود و خودش دخل و تصرفی در این لوگو نداشته است.

در واقع تا پیش از این برنامه هنوز استقلالی‌ها متوجه نشده بودند که در سازمان لیگ استقلال خلع درجه شده و سردوشی‌های این باشگاه را برداشته‌اند اما پس از آن حمله به دنیای مجازی آغاز شد و عادل فردوسی پور، سازمان لیگ و البته خود باشگاه استقلالی که در این رابطه سکوت کرده است آماج حملات قرار گرفتند.

به هر حال ستاره زدن روی پیراهن قاعده خاصی ندارد و قانونی برایش وجود ندارد، برخی باشگاه‌ها بابت سه قهرمانی در لیگ یا قاره اشان یک ستاره می‌زنند، برخی با توجه به قدمت بیش از صد سالی که دارند برای هر ۹ قهرمانی یک ستاره می زنند و برخی هم مثل استقلال هر قهرمانی قاره را با یک ستاره معرفی می کنند که البته با توجه به وسعت قاره آسیا و تعداد کشورهای این قاره و قدمت کم فوتبال در آن این موضوع بعید و عجیب هم نیست.

از سوی دیگر باشگااه استقلالی که در برابر هر اتفاق ساده‌ای پیرامون رحمتی یا دعوت از مجیدی برای حضور در ورزشگاه و یا مسائل رسانه‌ای واکنش نشان می داد امروز مقابل حذف دو ستاره از روی لوگوی استقلال در سایت سازمان لیگ سکوت کرده و این اصلا خوشایند هواداران این باشگاه نیست.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما