تازه های سایت

کد مطلب: 10242
29. ارديبهشت 1392 - 13:32
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند: کارشناس ارزیابی عملکرد و دبیرستاد ثبت نام آموزش و پرورش نهاوند گفت: کار نام نویسی از دانش آموزان تمامی پایه تحصیلی نهاوند از 15 خردادماه سال جاری در مقاطع مختلف زمانی آغاز و تا پایان 15 تیرماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو  ،سهراب جلالوند افزود: با توجه به اینکه زمان ثبت نام تمامی پایه های تحصیلی از 15 خرداد به مدت یک ماه انجام می پذیرد لذا مدیران موظفند نسبت به تشکیل ستاد ثبت نام در مدارس اقدام و مطابق با جدول زمانبندی نسبت به نام نویسی از دانش آموزان اقدام نمایند.

وی با تاکید بر عدم دریافت هر گونه وجه از اولیاء دانش آموزان افزود: دریافت هرگونه وجه از اولیاء دانش آموزان تحت عنوان شهریه و یا هر گونه موارد دیگر تا پایان شهریور ممنوع بوده و مدیران فقط مجازند نسبت به اخذ بهای کتب درسی و بیمه دانش آموزان اقدام نمایند.

وی تکریم ارباب رجوع و رعایت شان آنان هنگام ثبت نام را از نکات مهم خواند و گفت: مدیران برای تکریم مراجعین می بایست کلیه مقدمات لازم را ایجاد نموده و ضمن احترام به ارباب رجوع شماره تلفنهای ستاد ثبت نام و مدارک مورد نظررا در معرض دید آنان قرار دهند و از ارجاع بی مورد آنان به اداره خوداری کنند.

جلالوند با بیان اینکه به منظور رعایت حال اولیاء، نام نویسی بر مبنای محدوده جغرافیایی صورت می پذیرد افزود: به منظور رعایت حال دانش آموزان و اولیاء آنان نام نویسی دانش آموزان بر اساس محدوده جغرافیایی و سهمیه اعلام شده از سوی مقاطع تحصیلی این اداره انجام می پذیرد که لازم است مد نظر قرار گیرد.

وی یاد آور شد :در مدارس هیات امنایی لازم است مدیران برنامه های خود را در زمینه کلاسهای تقویتی،جبرانی ،کنکور و دیگر امور فوق برنامه ، به اطلاع اولیاء دانش آموزان و شورای آموزش و پرورش شهرستان برسانند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش نهاوند به ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان توسط مدیران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نام نویسی از دانش آموزان در تاریخ ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می گیرد لذا مدارسی که از ساختار الکترونیکی لازم برخوردار نمی باشند می توانند به پژوهشگاه معلم مراجعه نمایند .

وی در این زمینه تاکید کرد: مدیران مدارس برای ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان مجاز به استفاده از کافی نتهای سطح شهر نبوده و فقط می توانند به پژوهشگاه مراجعه کنند .

وی در پایان جدول زمان بندی ثبت نام از دانش آموزان پایه های مختلف را به شرح زیر اعلام کرد

پایه اول ابتدایی از 15/3/92 تا 1/4/92 ،میان پایه(دوم تا ششم) از 2/4/92 تا 15/4 /92،پایه اول دوره متوسطه(اول راهنمایی سابق) از 20/3/92 تا1/4/92 ،ثبت نام میان پایه های راهنمایی از 2/4/92 تا15/4/92 ،پایه اول دوره متوسطه(سال اول دبیرستان)از 23/3/92 تا 30/3/92 و میان پایه دبیرستان از 1/4/92 تا 15/4/92

جلالوند در پایان گفت: به منظور نظارت بر روند ثبت نام دانش آموزان اکیپهای نظارتی این اداره در طول دوره نامنویسی از مدارس بازدید می کنند .

دیدگاه شما