تازه های سایت

کد مطلب: 23246
23. خرداد 1394 - 8:29
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: به منظور تکمیل قطعه دوم جاده نهاوند به آورزمان که یکی از محورهای مهم ارتباطی این شهرستان می باشد 50 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده نهاوند به آورزمان

 به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در بازدید از عملیات اجرایی جاده نهاوند به آورزمان گفت: محور نهاوند به آورزمان یکی از پر ترددترین محورهای ارتباطی این شهرستان می باشد که اتمام آن یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان به حساب می آید .

وی اظهار کرد: در حال حاضر از این جاده به عنوان یک محور ارتباطی فرعی استفاده می شود در حالیکه بیشترین حجم تردد مردم به مرکز استان و یا تهران از این جاده صورت می گیرد و سالهاست که مردم منتظر به ثمر رسیدن عملیات اجرایی آن می باشند .

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: این طرح در دو قطعه با مجموع طول 9 کیلومتر به اجرا در آمده که تاکنون قطعه اول آن با اعتباری معادل 30 میلیارد ریال به اتمام رسیده و عملیات اجرایی قطعه دوم آن نیز آغاز شده که نیازمند سرعت بیشتری در مرحله اجرایی می باشد .

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: به منظور تسریع در عملیات اجرایی قطعه دوم که بیش از پنج کیلومتر طول دارد امسال 50 میلیارد ریال اعتبار منظور شده که از پیمانکاران آن انتظار میرود در فصل کاری بتوانند آن را به سرانجام برسانند .

نادری فر با تاکید بر پیگیری کار توسط مسوولان مربوطه اظهار داشت : تلاش می کنیم تا این طرح در کمترین زمان به اتمام برسد و بتوان از آن به عنوان یک جاده درجه یک استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما