تازه های سایت

کد مطلب: 10007
23. ارديبهشت 1392 - 9:34
پایگاه خبری گرو : معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در نهاوند گفت : در حال حاضر ما در یک رویایی تمام عیار در همه عرصه ها با امریکا واستکبار جهانی هستیم و برای پیروزی بر جبهه استکبار نیاز به حماسه داریم و این حماسه در انتخابات محقق می شود

به گزارش پایگاه خبری گرو : سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده ی سازمان بسیج مستضعفین در مجمع بسیج شهرستان نهاوند گفت : استکبار جهانی در حال ضعف و فروپاشی است و باید برای رویایی با آنها نقاط ضعف و قوت خود و دشمن را در تمام حوزه های سیاسی و امنیتی و اقتصادی بشناسیم و از نقاط قوت استفاده کنید.

وی گفت :در حال حاضر ما در یک رویایی تمام عیار در همه عرصه ها با امریکا واستکبار جهانی هستیم و برای پیروزی بر جبهه استکبار نیاز به حماسه داریم و این حماسه در حضور پرشور در انتخابات محقق می شود.

وی افزود : شهرستان نهاوند در قبل از انقلاب در سطح استان و کشور نمونه بود و شهدای نهاوند افتخار شهدای استان و کشور بودند و رشادت های آنها بی نظیر بود و ما باید با حضور حماسی خود در انتخابات راه آنها را ادامه دهیم .

سردار فرجیان زاده در مورد انتخابات امسال افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای  پیامدهای زیادی در منطقه و مذاکره با 5+1 در پی خواهد داشت و باعث ارتقا روحی و معنوی نهضت های مردمی در کشور های اسلامی و تقویت وحدت اسلامی و ملی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه نامزد های انتخابات باید قانون را ملاک قرار دهند گفت:  در سایه قانون گرایی مردم نیز باید انتخاب اصلح را انجام دهند.

وی گفت : کسی که مردم به عنوان اصلح انتخاب میکنند باید دارای این خصوصیات باشد ولایت مدار ، شجاع ،مرزبندی با فتنه گران و انحراف ،کار آمد ،مدیر ، و از فساد و تجمل گرایی به دور باشد.

 

دیدگاه شما