تازه های سایت

کد مطلب: 23047
18. فروردين 1394 - 19:36
رئیس دانشگاه آزاد نهاوند گفت: در مراسمی از فعالان و سفیران فرهنگ حجاب و عفاف دراین دانشگاه تجلیل می‌شود.
سفیران عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد نهاوند تجلیل می‌شوند
یاسر سیف در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در محیط دانشگاه و اثر گذاری بر سایر اقشار اجتماعی در حوزه بانوان از فعالان و سفیران فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند تجلیل و قدردانی خواهدشد.

وی اظهار کرد: جمعی از دانشجویان ممتاز در تحصیل و اخلاق اسلامی که در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فعالیت داشته اند به‌ عنوان سفیران حجاب انتخاب شده و در طول سال با پوشش اصیل اسلامی در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف فعالیت می‌نمایند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی نهاوند افزود: مراسم تجلیل از فعالان حجاب و عفاف دانشگاه آزاد نهاوند در روز جمعه مصادف با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور نمازگزاران جمعه در مصلی امام خمینی (ره) برگزارخواهدشد.

وی گفت: نصب چادر صیانت از حجاب و برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی مصلی، تجلیل از زنان اساتید دانشگاه به‌ عنوان مروجان عفاف، اهدا جایزه به دانشجویانی که نام آنها فاطمه است، پذیرائی از نمازگزاران جمعه و حضور دانشجویان و اساتید در مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه به‌عنوان برنامه های این واحد در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما