تازه های سایت

کد مطلب: 7493
23. بهمن 1391 - 7:08
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :یک جوان نهاوندی علاقمند به نشریات ورزشی، بیش از نه هزار نسخه از این نشریات را در منزل شخصی خود آرشیو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، "علی قمرپور" افزود: به علت اینکه طرفدار استقلال تهران هستم بیش از نه هزار نسخه از روزنامه ها و مجلات ورزشی را از شماره نخست تاکنون در آرشیو شخصی خود نگهداری می کنم.

وی اظهار کرد: بیشتر روزنامه ها و نشریات منتشر شده بعد از انقلاب را از شماره نخست تاکنون را دارم و آرشیو من در خانه یک اتاق و سالن به مساحت 50 متر است و هر روز بیش از یک ساعت از وقت خود را صرف خرید نشریات در جلو دکه روزنامه فروشی می کنم.

قمرپور ادامه داد: علاقه شدیدی به انجام اینکار دارم به طوریکه اگر روزنامه ای دیگر به شهرستان برسد استرس مرا فرا می گیرد و هر طور شده آن را به دست می آورم.

این جوان نهاوندی علاقمند به نشریات ورزشی بیان کرد: ماهانه بیش از 200 هزار تومان هزینه خرید روزنامه ها و مجلات ورزشی می کنم و اخبار ریز و درشت ورزشی را دنبال می کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شغل من بزازی در داخل یک پاساژ است و از شغلم بسیار راضی هستم، عنوان کرد: من روزنامه ها را همانگونه که می خوانم بعد به صورت پاکیزه تاکرده در آرشیو خانگی خود نگهداری می کنم.

وی تصریح کرد: آرشیو من از خود روزنامه ها نیز تکمیل تر است و خرید این نشریات به معلومات ورزشی من کمک بسیاری می کند.

"علی قمرپور" که متولد سال 1362 بوده و طرفدار سرسخت استقلال تهران است بیشتر ورزشی نویسان کشور در مطبوعات و مجلات را می شناسد و نشریات را مانند فرزندان و دوستان خود دانسته و نگهداری آنها را در آرشیو خود مایه آرامش می داند و خواندن اخبار علمی، فرهنگی و ورزشی را یه جوانان توصیه می کند.

دیدگاه شما