تازه های سایت

کد مطلب: 19795
5. تير 1393 - 8:45
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۱۸۰نفر ازروحانیون درماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام میشوند.

5w3da30h

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، گفت: در راستای گرامیداشت ماه مبارک رمضان براساس مصوبه شورای تبلیغ و رصد فرهنگی مناطق مختلف شهری و روستایی، ۱۸۰نفر از مبلغین مذهبی به مساجد شهرستان نهاوند اعزام خواهند شد.

گروسی افزود: علاوه بر روحانیون ۲۵نفر از مبلغات نیز جهت بیان احکام و مسائل شرعی به مساجد و هیئات مذهبی اعزام می شوند.

وی با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های دینی و تقویت باورهای دینی در جامعه اسلامی ادامه داد: ما باید توانمندی خودمان را افزایش داده و ارتباطمان را با مردم وسیع‌تر و عمیق‌تر کرده تا بتوانیم تأثیر بیشتری نسبت به گذشته در ترویج فرهنگ دینی در جامعه داشته باشیم.

وی گفت: اوج فعالیت‌‌های سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه روحانیان و مبلغان است و باید شبکه‌های اجتماعی مرتبط با این سازمان را به این نقطه مهم و اساسی دینی وصل کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند تصریح کرد: تعدادی از مبلغان دینی این شهرستان از روحانیون بومی یا طرح هجرت و مستقر و بقیه نیز از مبلغان اعزامی حوزه‌های علمیه تأمین می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روحانیون در زندگی فردی و اجتماعی افزود: معاشرت و ارتباط روحانی با مردم در ارتقای فرهنگ دینی، زندگی اجتماعی، ایجاد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی تأثیر شگرفی دارد.

گروسی افزود: فعالیت های تبلیغی مبلغان اگر با مخاطب شناسی همراه باشد، موجب می‌شود مردم با وظایف و محدوده احکام شرعی بهتر آشنا شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان داشت: فعالیت مبلغین اعزامی از ۸تیرماه آغاز خواهدشد و تا ۹مردادماه در مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اقامه نمازجماعت درمساجد، بیان احکام، مشاوره، برگزاری کلاس های قرآنی و تفسیر، نشست های اعتقادی و معرفتی از جمله محور فعالیت تبلیغی روحانیون اعزامی درماه مبارک رمضان است.

دیدگاه شما