تازه های سایت

کد مطلب: 21658
2. مهر 1393 - 8:24
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 80 کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های نهاوند و ملایر خبر داد.
خبرگزاری فارس: کشف 10 کیلوگرم تریاک در شهرستان فامنین

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه قرار است دو محموله بزرگ مواد مخدر از استان‌های شرق وارد استان همدان شود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ملایر و نهاوند نیز وارد عمل شدند و به کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های مذکور پرداختند.

مهدیان‌نسب در ادامه بیان داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر ملایر با توقیف یک دستگاه خودرو موفق به کشف 50 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند نیز موفق به کشف 30 کیلوگرم تریاک، توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

فرمانده انتظامی همدان در خاتمه گفت: رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به گونه‌ای است که فعالیت قاچاقچیان شهرستان‌های تابعه را با دقت رصد کرده و تحرکات آن‌ها را در حمل ‌و توزیع مواد مخدر با همکاری پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه در دستور کار عملیاتی خود قرار داده است.

دیدگاه شما