تازه های سایت

کد مطلب: 17650
13. اسفند 1392 - 10:03
پایگاه خبری گرو: رئیس سازمان دانش آموزی نهاوند گفت:هفت نفر از د انش آموزان این شهرستان عازم سرزمین وحی شدند .

علی بالاگر در حاشیه بدرقه این دانش آموزان به خبرنگار ما گفت: هدف از اعزام دانش آموزان به سفر حج کسب فضائل و تقوای الهی وهمچنین تربیت دینی است و یقینا این سفر در اعتلای روحی آنان نقش به سزایی را ایفا می کند .

وی افزود: از آنجا که سفر حج یک سفر معنوی می باشد و می تواند اثرات زیادی را در ذهن و شخصیت دانش آموزان ایجاد کند لذا آنان می توانند با بهره گیری از این سفر زودتر به کمالات اخلاقی و معنوی دست یابند.

وی افزود: حضور در عمره دانش آموزی توفیقی است که ممکن است یک بار نصیب انسان شود لذا دانش آموزان باید با بهره مندی از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را در زمینه کسب فضائل به کار بندندتا در آینده غبطه نخورند.

بالاگراز کاهش سهمیه این شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: متاسفانه علی رغم استقبال دانش آموزان از عمره دانش آموزی سهمیه امسال این شهرستان در مقایسه با سال گذشته سه نفر کاهش یافت که با اولویت دادن به نخبگان علمی فرهنگی ،هنری و قرآنی این افراد انتخاب شدند.

وی از ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان قبل از سفر حج خبر داد و گفت:به منظور آشنایی دانش آموزان با مناسک واحکام حج تا کنون یک دوره آموزشی به مدت دو روز در شهر همدان برگزار شده و آنان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند .

وی افزود: دانش آموزان نهاوند به همراه مربیان خود امروز عازم فرودگاه کرمانشاه شده ،سپس از آنجا به سمت مکه مکرمه پرواز خواهند کرده و سرانجام 19 اسفند به میهن اسلامی باز می گردند .

دیدگاه شما