تازه های سایت

کد مطلب: 35958
15. شهريور 1397 - 19:19
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از حضور ۸ گردان نیروی مقاومت بسیج نهاوند در رزمایش عاشوراییان محمد رسول‌الله(ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ پاسدار کامران کریمی در نشست خبری رزمایش عاشوراییان محمدرسول الله(ص) در محل سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، گفت: امروز باید در راستای گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری بیش از پیش فعال بود.

وی با بیان اینکه بیان دستاوردهای نظام از دیگر اقداماتی است که خبرنگاران باید ویژه به آن بپردازند، تاکید کرد: خبرنگاران پل های ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که باید مشکلات را به مسئولین انعکاس دهند؛ همچنان که مسئولین شهرستان با مردم ارتباط خوبی دارند.

کریمی با اشاره به اینکه رزمایش عاشوراییان محمدرسول الله(ص) همزمان با سراسر کشور با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» به مدت ۳ روز در شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار نظام برای دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد امید برای مردم و دوست داران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در راستای حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب، گفت: سپاه اجازه نمی دهد هیچ فردی از خطوط قرمز فرا تر رود.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج در این رزمایش، گفت: این رزمایش با شرکت ۸ گردان امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس، عشایری و غیره و با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسیجی روز شنبه ۱۷ شهریور ماه از محل سپاه ناحیه نهاوند آغاز می‌شود.

وی افزود: در آغاز این رزمایش و پس از سخنرانی مسئولان از میدان ۱۷ شهریور نیز دو گردان بیت المقدس برای فراگیری آموزش های نظامی و تاکتیک های نوین به اردوگاه قدس شهرستان اعزام می شوند.

کریمی با اشاره به تلاش ها و همدلی ادارات در راستای اجرای این رزمایش گفت: ۲۰ شهریور ماه نیز ۲۵ گروه جهادی با استعداد ۲۵۰ نفر به نقاط مختلف شهرستان اعزام و در فعالیت های آموزشی، عمرانی، بهداشتی در شهرهای گیان، فیروزان، برزول و حاشیه نهاوند خدمات رسانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به جنگ اقتصادی امروز در جامعه، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در این راستا صورت گرفته شناسایی احتکار کنندگان و پلمب انبارهای آنها بوده است.

وی در خصوص اعطای اعتبارات اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهاوند نیز گفت: طی سال گذشته بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده و اعتبارات سال جاری نیز به محض تخصیص اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون به همت حوزه های مقاومت و پایگاه ها ۵۷ جهیزیه کامل تهیه و تقدیم زوج های شهرستان شده است.

وی گفت: توزیع ۳ هزار بسته غذایی، اجرای طرح کرامت و اعزام ۱۴۰ معتاد به کمپ ها با همکاری کمیته امداد و بهزیستی از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما