تازه های سایت

کد مطلب: 35962
17. شهريور 1397 - 10:52
با حضور بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان نهاوند رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور پرشور بسیجیان گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع) و عموم بسیجیان شهرستان نهاوند آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش رژه خودرویی بسیجیان نهاوند با هدف نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان برگزار شد و گردانهای حاضر در این رزمایش نیز به محل برگزاری اموزش های تاکتیکی و رزمی اعزام شدند.

سرهنگ کریمی فرمانده سپاه نهاوند در مراسم آغاز این رزمایش گفت: هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار نظام برای دشمنان داخلی و خارجی و ایجاد امید برای مردم و دوست داران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در مرحله بعدی برگزاری رزمایش در شهرستان نهاوندجهت محرومیت‌زدایی 25 گروه جهادی با استعداد 250 نفر از اقشار مختلف بسیجی شهرستان به مناطق حاشیه‌ایی و محروم شهر نهاوند، گیان، فیروزان، برزول اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این گروه‌های جهادی از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان هستند که در مناطق محروم و حاشیه‌ایی شهرستان به اقداماتی از قبیل فعالیت‌های عمرانی،‌ محرومیت زدایی، فعالیت‌های آموزشی، پزشکی و غیره خواهند پرداخت.

کریمی افزود: گروه‌های جهادی پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان در این مناطق خدمات می‌دهند و ضمن این‌که خدمات آموزشی و عمرانی از جمله ساخت و مرمت خانه‌های محرومان، پروژه‌های آب‌رسانی و رسیدگی به مدارس حاشیه شهرها با مرمت، تعمیرات و رنگ آمیزی و نشاط‌آور کردن کلاس‌های درس برای مهرماه نمونه‌ای از این خدمات است.

وی گفت: در این رزمایش هشت گردان که شامل بسیج ورزشکاران، بسیج عشایر، بسیج اصناف و بسیج کارگری، گردان امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع) و دو گردان بیت‌المقدس است که مجموعا شامل هزار و 500 بسیجی هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مرحله بعدی رزمایش نیز همایش 20 هزار نفری بسیجیان در استان است که سهمیه نهاوند حدود دو هزار نفر بسیجی است که دو هزار نفر بسیجی از شهرستان به استان اعزام خواهند شد.

 

دیدگاه شما