تازه های سایت

کد مطلب: 17196
22. بهمن 1392 - 12:12
پایگاه خبری گرو: صبح امروز و همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان نهاوند برگزار شد.

 IMG_0143

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در راهپیمایی امروز که با حضوراقشار مختلف مردم برگزار شد راهپیمایان در حرکتی هماهنگ بار دیگر یکصدا شعار همیشگی انقلابی ملت ایران یعنی مرگ بر آمریکا را فریاد زدند و خشم و انزجار خود را از سیاست‌های آمریکا اعلام کردند.

مردم نهاوند با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت همه جانبه ی خود را از سخنان رهبرمعظم انقلاب به جهانیان اعلام کردند.

در این راهپیمایی امام جمعه شهر، شهردار، مسئولین شهر و شهرستان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، کارمندان و کارگران و کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و همه اقشار شهر نهاوندحضور داشتند.

از صبح امروز حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان و حتي كودكان با پرچم های سه رنگ ایران اسلامی و همراهی مسئولان، روحانیان و شخصیتهای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی جلوه خاصی به راهپیمایی مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن داده است.

DSC00257

این مراسم که امسال به شکوه و صلابتی بیشتر از سالهای گذشته ، و با حضور فراوان جوانان پرشور نهاوندی از مقابل مسجد جوانان شروع و راهپیمایان با عبور از میدان های ابوذر و امام (ره) تا چهار راه هلال احمر این شهرستان نهاوند ادامه داشت.

درادامه این مراسم مردم در چهارراه هلال احمر نهاوند تجمع کردند و مراسم اصلی با قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در این جشن ملی مردم نهاوند با تکبیر و شعارهای کوبنده 22 بهمن ماه یوم الله است یوم الله است  خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست  خامنه ای خمینی دیگر است  ولایتش ولایت حیدر است با آرمانهای بلند امام خمینی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

در ادامه این مراسم مجتبی مولوی فرماندار نهاوند در جمع راهپیمایان 22 بهمن در نهاوند با تشکر از حضور حماسی مردم نهاوند در راهپیمایی امسال گفت: به حمد الله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف پزشکی ، هسته ای ، نظامی و سایر زمینه ها داشته است که همه این پیشرفت ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

IMG_0153

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب، ایران اسلامی را از بند استکبار و دشمنان قسم خورده نجات داد اضافه کرد: حمایت جهانیان آزادیخواه از انقلاب اسلامی بیانگر پایان عمر ظلم و استبداد دشمنان نظام و اسلام است.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با جانفشانی ها و ایستادگی های مردم ایران در مقابل رژیم ستمشاهی یکی از مصداق های عینی پیروزی حق بر باطل است.

فرماندارنهاوند اضافه کرد: در زمانی که دشمنان قسم خورده انقلاب نهایت سعی و تلاش خود را برای کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی انجام می دهند، لازم است در راستای خنثی سازی نقشه های آنان برنامه ریزی کرده و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

درپایان این مراسم بیانیه ای به مناسبت ۲۲ بهمن قرائت شد و حاضران با فریاد های الله اکبر بند های این قطعنامه را تایید کردند .

دیدگاه شما