تازه های سایت

کد مطلب: 17074
17. بهمن 1392 - 19:15
پایگاه خبری گرو :آیت صالحی به عنوان رئیس جدید بهزیستی نهاوند معرفی شد.

81031357-5479407

به گزارش پایگاه خبری گرو ، با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند آیت صالحی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی نهاوند معرفی شد .

در این مراسم علی سوری گفت: خدمت در سازمان بهزیستی امروز فقط در حیطه ی امور دولتی نیست بلکه با واگذاری فعالیت های سازمان به بخش خصوصی و موسسات خیریه کار ها به خوبی انجام شده است .

سوری افزود:از 75 هزار و 400 معلول استان همدان حدود 35 هزار نفر زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی استان همدان هستند در حالیکه افزایش روزافزون جمعیت و رشد اقتصادی و اجتماعی جامعه باعث می شود که روز به روز بر جامعه معلولیت و افراد نیازمند اضافه شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی و خدماتی که ارائه می‌کند در جامعه ناشناخته است، بیان داشت: وظایف بهزیستی به اندازه یک وزارتخانه سنگین است و با توجه به حجم فعالیت‌های آن از محدودترین اعتبارات دولتی برخوردار است

 معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان اظهار داشت: ايثار و فداکاري و ديگران را بر خود مقدم دانستن از جمله امور مهمي است که از اجر و پاداش معنوي فراواني برخوردار است و کارکنان بهزيستي در اين زمينه بايد قدر کار خود را بدانند.

وی نفس کار در سازمان بهزیستی را عبادت دانست و عنوان کرد: ماهیت کار در این سازمان با ادارات دیگر به طور کامل متفاوت است و وظایف کارکنان آن نیز بسیار سنگین است.

در ادامه این مراسم مجتبی مولوی فرماندار شهرستان نهاوند، ايمان و اعتقاد به کار را از شروط عمده موفقيت ذکر کرد و افزود: يکي از مسائل مهمي که در همه امور وجود دارد اعتقاد داشتن به کار است زيرا چنانچه به کاري اعتقاد نداشته باشيم در واقع وقت خودمان را تلف کرده ايم.

546385_snOJqGMt

وی ادامه داد: شهرستان نهاوند در حال حاضر دارای بیش از ۱۸ هزار معلول و عقب مانده ذهنی و جسمی است که معادل هشت درصد جمعیت شهرستان نهاوند است و از مجموع ۱۸ هزار معلول نهاوند هفت هزار نفر زیر پوشش بهزیستی قرار دارند و از این تعداد نیز ۷۰۰ نفر مستمری ماهانه دریافت می کنند که سهم هر معلول ماهیانه ۴۸ هزار تومان است.

فرماندار شهرستان نهاوند از ایجاد اشتغال برای 440 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد با پرداخت تسهیلاتی به مبلغ 10 میلیارد و 720 میلیون ریال خبر داد و افزود: بیشترین اشتغال ایجاد شده برای معلولان در بخش مشاغل خانگی بوده است.

در پایان این جلسه با تقدیر از تلاشهایعلی اکبر شاهمرادی رئیس سابق اداره بهزیستی نهاوند، آیت صالحی به عنوان رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان نهاوند معرفی شد.

دیدگاه شما