تازه های سایت

کد مطلب: 14661
28. آبان 1392 - 14:07
پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه ناحیه نهاوند برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد

DSC01100

 سرهنگ محسن امیدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت:دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه شهرستان به صورت سازمان یافته ، نشست فرهنگی سیاسی ،نشست منتظران موعود، نشست حلقه های صالحین بامحوریت هفته بسیج ،برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی ،برپایی نمایشگاه عکس در مدارس و برگزاری دعای ندبه از مهمترین برنامه های این ناحیه در هفته بسیج خواهد بود .

وی با اشاره به ویزیت رایگان مردم و بسیجیان در این هفته گفت : دراین هفته همه بسیجیان و در یک روز نیز مردم به صورت رایگان در درمانگاه سید اشهدا (ع) ویزیت می شوند و از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی اعزام اکیپ بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم و دورافتاده و بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی آنها خواهد بود .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به تقارن هفته بسیج با دهه دوم ماه محرم بیان داشت:‌ یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این هفته همایش بزرگ بسیجیان و همایش یک زندگی اسلامی ـ ایرانی است که در این دو همایش بیش از 700 نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به ایجاد فضای عمومی شهرستان با رنگ و بوی بسیجی و بسیج در نهاوند تصریح کرد: تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم هفته بسیج آماده هستند.

وی گفت :‌ در طول هفته بسیج 45 شبکه شباب در فضای مجازی و مجموعه ورزشی شهیدحسن گاویار شهر برزول نیز یک شنبه افتتاح می‌شود.

امیدی با اشاره به فعالیت حلقه‌های صالحین در نهاوند تصریح کرد: حلقه‌های صالحین به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی در کشور به ویژه در شهرستان‌ها محسوب می‌شود که روز به روز علاقه‌مندان بسیاری جذب این حلقه‌های معنوی و فرهنگی می‌شوند.

  

دیدگاه شما