تازه های سایت

کد مطلب: 7958
13. اسفند 1391 - 15:00
آیا قوه قضائیه به همان اندازه که به دنبال احقاق حق اغتشاش گرانی که به مدت 8 ماه امنیت ،آرامش ایران را با حرکات دیکته شده از غرب سلب کرده بودند،به دنبال احقاق حق شهدای بسیجی ایام فتنه هم هستند؟

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازبلاغ،در اینکه جمهوری اسلامی به دنبال عدالت اجتماعی بوده و این جهت را همواره پیگیری نموده،هیچ تردیدی وجود ندارد.

رهبر معظم انقلاب و مسؤولان تراز اول کشور و عموم ملت هیچگاه از برقراری عدالت غافل نبوده اند. یک مقایسه اجمالی با وضعیت حاکم بر رژیم گذشته این واقعیت را آشکار می کند که جمهوری اسلامی در راه رسیدن به آرمان عدالت اجتماعی، به موفقیت های چشمگیری نائل شده است.

اخباری که اخیرا فضای رسانه ها را پر کرده است خبر برکناری سعید مرتضوی از دادستانی تهران به اتهام پرونده زندان کهریزک در فتنه۸۸ که چند نفر از متهمان به آشوب علیه نظام جمهوری اسلامی در  این زندان به دلیل بیماری فوت کرده اند.

هرچند اگر این افراد در این زندان به دلیل بیماری فوت نمی کردند شاید در روند رسیدگی به پرونده آنها به اعدام محکوم می شدند اما با توجه عدالتی که در نظام جمهوری اسلامی حاکم و جاری است باید به دلائل فوت این افراد در زندان قبل از زمان محاکمه  و افراد مقصر در این فوت رسیدگی  شود چرا که در عدالت جمهوری اسلامی ، زندانی قبل از محاکمه دارای حق و حقوقی می باشد.

چندی پیش هم دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک  به صورت غیر علنی برگزار شد تا عدالت برای همه ی مردم به طور یکسان بر قرار شود. این یکی از نشانه های برقراری عدالت از سوی نظام جمهوری اسلامی در ایران است که حتی شخصی را که زمانی دادستان قوه قضائیه بوده است را به پای میز محاکمه می کشاند تا  حقایق را روشن کند و عدالت اسلامی  در مملکت اجرا شود.

نظام جمهوری اسلامی نشان داد که عدالت برای همگان یکسان است چه برای مردم عادی و چه برای شخصی که زمانی  دادستان قوه قضائیه بوده است.

حال نه تنها نباید از این اقتدار در برقراری عدالت در جامعه چشم پوشی کرد بلکه باید از این جاری شدن عدالت در جامعه حمایت و پشتیبانی کرد تا مسئولان در سطح گسترده تری به جاری کردن عدالت بپردازند.

اما...

اما بهتر است در لابلای تشکر از مسوولین جمهوری اسلامی در  اجرای عدالت در جامعه و همچنین  قبل از سوء استفاده رسانه های بیگانه از اجرای این عدالت با این عنوان که” در جمهوری اسلامی حتی خودشان به خودشان رحم نمی کنند” سوالی مطرح شود و آن این که :

آیا به همین اندازه که به دنبال  احقاق حق این اغتشاش گرانی که به مدت ۸ ماه امنیت ،آرامش ،ثبات جامعه و چهره ی بین المللی ایران را با حرکات دیکته شده از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی سلب کرده بودند،به دنبال احقاق حق شهدای بسیجی ایام فتنه هم هستند؟

آیا مسوولان قوه قضائیه، اجرای عدالت در حق شهدای بسیجی غریبی  که پای  آرمان های انقلاب و نظامشان با دستان خالی ایستادند و جان دادند را به یاد دارند؟

تنها جهت یاد آوری به مسئولان و مجریان قوه قضائیه:

امیدوارم که  مادر و دختر شهیدی به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب پور چوکامی که در کنار حوزه ۱۰۷ نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز ۲۵ خرداد به دست فتنه گران به شهادت رسیدند را فراموش نکرده باشید.

امیدوارم شهدایی همچون حسین غلام کبیری که در سعادت آباد به شهادت رسید را لابلای پرونده های امثال روح‌الامینی، امیری فر و کامرانی اختشاش گر که  علیه نظام جمهوری اسلامی که در حال برای احقاق حق آنها دادگاه برگزار می کنید را فراموش نکرده باشید.

امیدوارم آن سه نفر بسیجی را که در سعادت آباد با قمه شکمشان را در جلوی چشمان مردم پاره کردند  و به شهادت رساندند را فراموش نکرده باشید.

امیدوارم شهدایی همچون  بهمن جنابی، محمدحسین فیض، میثم عبادی، ناصر امیرنژاد، مسعود خسروی دوست محمدی، مصطفی غنیان را که هر کدامشان می توانستند الان در کنار خانواده شان منتظر فرا رسیدن  چهارمین بهار پس از فتنه ۸۸ باشند را فراموش نکرده باشید.

امیدوارم  شهدای بسیجی همچون  سجاد سبزعلیپور، سجاد قائد رحمتی، یعقوب بّروایه، علی فتح علیان، رامین رمضانی، حسین طوفان پور، حسام حنیفه، سعید عباسی، محرم چگینی قشلاقی را به دست کتابدار تاریخ نسپرده باشید.

شاید لازم به یاد آوری نباشد که شهدایی  همچون فاطمه سمسارپور، علیرضا افتخاری خاتونی، حمید حسین بیگ عراقی، عباس دیسناد، داود سبزی که اکثریت قریب به اتفاق شان بسیجی بوده و با اسلحه ای که کالیبر آن متعلق به سلاح های رسمی کشور نیست به شهادت رسیدند را فراموش نکرده باشید.

اگر خانواده های سربازان فتنه ایی همچون روح‌الامینی،امیری فر و کامرانی به عنوان شاکی پرونده کهریزک هستند، مردم ایران هم شاکی پرونده های فتنه ۸۸ هستند ، اتفاقاتی که در حال و در  آینده به عنوان  بدترین خاطرات روزهای غربت این شهدا نام می برند.

بهتر است در همین دادگاه رسیدگی به پرونده کهریزک که امثال روح‌الامینی، امیری فر و کامرانی شاکیان آن هستند پرنده دیگری  در شکایت از این افراد باز کنید اما اینبار باید این دادگاه را بر خلاف دادگاه قبلی در سطح  جامعه برگزار کنید زیرا مکان دادگاه شما ظرفیت شاکیان این پرونده را ندارد چراکه  تعداد شاکیان این پرونده به تعداد همه ی مردم ایران است.

به نظر میرسد رسیدگی به پرونده مسببان  و قاتلان شهدای بسیجی در ایام شوم فتنه ۸۸ در زیر پای رسیدگی به پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی و رسیدگی به پرونده  کهریزک و کش و قوس ها و  تصفیه حساب های سیاسی برخی مسوولین  له  شده است ؛و یا اگر رسیدگی شده است ؟! در میان اخبار گوناگون دلار و سکه و ارز ، دشمنی و دوستی  احزاب سیاسی گم شده باشد.

به امید آن روز که اخبار رسیدگی به پرونده شهدای بسیجی غریب  فتنه ۸۸ را بخوانیم.

“شادی روح شهدای ۸ ماه دفاع مقدس صلوات”

دیدگاه شما