تازه های سایت

کد مطلب: 17656
13. اسفند 1392 - 10:32
پایگاه خبری گرو : سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت:مهمترین ابزار فرهنگی دشمن در مقابله با ارزش هی اسلامی رسانه های فارسی زبان غربی است.

zzj5yqhz

حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو با برشمردن اهداف دشمن در طراحی جنگ نرم و دشمنی با نظام اسلامی در دوران های مختلف اظهار داشت: امروز دشمنان مقابله با ایران اسلامی را که کانون و محوریت مبارزه با ظلم و ستم و زورگویی در جهان است در دستور کار قرار داده اند به همین منظور سعی در اختلاف و دشمنی ایران با کشورهای مختلف دارند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: یکی دیگر از اقدامات غرب راه انداختن جنگ نرم است و مهمترین ابزار فرهنگی دشمن در مقابله با ارزش های اسلامی فعالیت رسانه های فارسی زبان غربی است  که به گونه ای برنامه ریزی می‌کنند تا بتوانند ارزشهای اسلامی و الهی را از جامعه ایران بگیرند و در مقابل خیانت و ضدیت با ارزشهای اسلامی را در جامعه ترویج دهند.
حجت‌الاسلام گروسی با اشاره به فرا رسیدن  سالروز کودتای رضا خان و به قدرت رسیدن وی گفت: رضا خان بی سواد و قلدر دست پرورده دشمنان اسلام برای نابودی قرآن و اسلام بود که خیانت و اقدامات بی شرمانه وی در کشف حجاب و بی اعتنایی به مسائل اسلامی و دستورات قرآن لکه سیاهی در تاریخ ایران است.
وی با اشاره به فرارسیدن روز امور تربیتی، بر تعلیم و تربیت اسلامی فرزندان تاکید کرد و افزود: دانش آموزان مهمترین سرمایه های جامعه هستند و باید همواره در حفظ این سرمایه ها و تربیت اسلامی و انسانی آنها کوشا بود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: تربیت اسلامی باید از خانواده شروع شود و نخستین تربیت کننده فرزندان مادران و سپس آموزش و پرورش هستند که باید برای ارتقا تربیت اسلامی در جامعه تلاش کنند.

دیدگاه شما