تازه های سایت

کد مطلب: 12321
21. مرداد 1392 - 13:31
پایگاه خبری گرو : فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از قتل پسر بچه 10 ساله نهاوندی توسط پدرش و کشف 1800 بطری مشرویات الکلی خبر داد

546385_ru9ymB6D
سرهنگ عباس نظری فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو  گفت :  ماجرای قتل از آن جا شروع می شود که روز جمعه هفته گذشته فردی به نام جمال . ن.  ضمن مراجعه به کلانتری شهرستان نهاوند بیان می کند که پسر بچه ۱۰ ساله او به نام احسان . ن . گم شده است و ۲۴ ساعت است خبری از او ندارد.
نظری افزود : پس از اظهارات این مرد  پلیس نهاوند مراحل تحقیقات و جسجوی خود را برای پیدا شدن پسر ۱۰ ساله آغاز می کند تا اینکه شب گذشته که با اعلام همشهریان مبنی بر کشف جسد پسری ۱۰ ساله ای در باغ های اطراف میدان مادر و حضور پلیس و پزشکی قانونی مشخص می شود که جسد فوق متعلق به همان  پسر بچه گم شده است.
وی افزود : پس از تحقیقات مشخص شد که احسان فرزند زن اول جمال است که طلاق گرفته است با انجام  باز جویی های که از زن دوم جمال به عمل آمد مشخص گردید که شوهر او به مواد مخدر اعتیاد دارد و پس از تحقیقات و بازجویی های پلیس نهاوند مشخص شد که جمال که اصالتا ایلامی است  از حالات روحی مناسبی برخوردار نیست و ماموران به این نتیجه رسیدند که  ممکن است قاتل همان جمال باشد .
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت : پدر مقتول که مواد مخدر مصرف می کرده  پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت: برای تنبیه پسر ۱۰ ساله ام دستانم را در حلق او قرار داده وان را فشار دادم  ولی بعد از چند لحظه متوجه شدم که پسرم مرده است و دیگر نفس نمی کشد .
نظری گفت : متهم پس از ارتکاب جنایت برای مخفی کردن جنایت جسد پسر بچه را در باغ های اطراف میدان مادر نهاوند رها می کند و با مراجعه به پلیس ادعا می کند پسر ۱۰ ساله او گم شده است.
وی گفت : پس از تکمیل مراحل قانونی و نظر پزشکی قانونی جسد پسر بچه تحویل داده  شد و به خاک سپرده شد و پدر مقتول نیز دستگیر و به زندان تحویل داده شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند همچنین از کشف یک محموله حاوی مشروبات الکلی خبر داد و گفت : ماموران مبارزه با کالای قاجاق نهاوند با مشکوک شدن به یک ماشین و با متوقف کردن آن با بازرسی که  به عمل می آورند متوجه وجود مقادیر زیادی  مشروبات الکلی دراین  ماشین می شوند .

 

وی افزود : این محموله کشف شده حاوی بیش از ۱۸۰۰ بطری مشروبات الکلی بود که با مهارت خاصی در یک ماشین خاور جا سازی شده بود که با دقت ماموران مبارزه با کالای قاچاق این محموله کشف شد و در این رابطه نیز چند نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .

 

دیدگاه شما