تازه های سایت

کد مطلب: 11575
25. تير 1392 - 9:07
پایگاه خبری گرو : رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان نهاوند گفت: طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده محمد(ع) نهاوند در حال برگزاری است.

546385_1Tg1vWA3

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: به مناسبت حلول ماه رمضان طرح "ضیافت الهی" در جوار بقاع متبرکه شهرستان نهاوند در حال اجرا است.

وی عنوان داشت: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه، در امامزادگان استان اجرا می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: طرح ضیافت الهی با غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان آغاز شد.

عزیزی برپایی خیمه های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان را از برنامه های طرح ضیافت الهی دانست.

وی همچنین عنوان داشت: در راستای طرح"ضیافت الهی" مراسم مناجات، احیا و دعای کمیل سحرهای جمعه در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) شهرستان نهاوند برگزار می شود.

رئیس اوقاف و امورخیریه نهاوند در پایان سخنانش ابراز داشت: این مراسم از ساعت 12 شب های جمعه آغاز شده و تا یک ساعت قبل از اذان صبح ادامه دارد.

دیدگاه شما