تازه های سایت

کد مطلب: 11027
24. خرداد 1392 - 19:37
پایگاه خبری گرو : در حالی که انتخابات به ساعات پایانی خود نزدیک می شود مردم نهاوند به صورت پرشور در شعبه های اخذ رای حضور دارند

با توجه به بازدیدی که  خبرنگار پایگاه خبری گرو در ساعت 19 امروز از شعبه های اخذ رای به عمل آورد حاکی از حضور گسترده مردم در بسیاری از حوزه های اخذ رای است .با توجه به تمدید انتخابات از طرف وزارت کشور تا ساعت 20 امشب به نظر میرسد که تا ساعت مذکور کار رای گیری در نهاوند به اتمام نرسد و احتمالا این زمان با توجه به شواهد باید تمدید شود .

ازدحام جمعیت در حوزه های اخذ رای میدان پای قلعه ، گلزرد ، مسجد جامع گلشن ،و به خصوص در حوزه اخذ رای سالن ورزشی حجاب واقعا زیاد است و به نظر می رسد مردم نهاوند می خواهند رکورد حضور در پای صندوق های رای را به نام خود ثبت کنند .

حضور چهره های متفاوت و از هر طیف و جایگاه اجتماعی به انتخابات امروز نهاوند رنگ و بویی خاص داده است . با چند نفر از شرکت کنندگان در انتخابات که مصاحبه می کردم همه بر این نظر تاکید داشتند که حضور امروز مردم نهاوند بی نظیر بوده است .

یکی از آنها گفت که اول قصد نداشته ام در انتخابات شرکت کنم ولی با توجه به صحبت های اخیر رهبر معظم انقلاب که حضور در انتخابات را هم وظیفه وهم حق دانستند تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم .

آقای سوری یکی دیگر از شرکت کنندگان در انتخابات بود که گفت : چرا باید در انتخابات که نشان دهنده ی قدرت و عزت نظام است شرکت نکنیم و با همین یک انگشت امریکا را له میکنیم .

پیرمرد و پیرزنی که به سختی راه میرفتند گفتند که در تمام انتخابات شرکت کرده ایم چون به رهبر خود ایمان داریم و انشاء الله هرکسی که برای نظام و مردم کار میکند پیروز شود .

 

دیدگاه شما