تازه های سایت

کد مطلب: 53723
19. مرداد 1402 - 8:17
نماینده نهاوند در مجلس گفت: برای تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی محور نهاوند به شهر برزول و همچنین گرفتن ماده ۵۶ برای تزریق اعتبارات برای ساماندهی محور نهاوند به بروجرد در حال پیگیری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در دیدار با امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پیگیر تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی محور نهاوند - دهفول - برزول هستیم.

 وی اظهار داشت: در این دیدار درخواست تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل این محور فرعی به طول ۶ کیلومتر داده شد.

 نماینده نهاوند با اشاره به اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۵ پروژه فعال راه سازی در شهرستان فعال است، افزود: سال گذشته طی جلسات متعددی که در سطح وزارتخانه برگزار شد مبالغ قابل قبولی اعتبار برای این پروژه اخذ شد که بخش مهمی از آن در حال حاضر زیر بار ترافیکی رفته است و برای تکمیل آن نیازمند اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد که طی جلسه ای با  امانی پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی ادامه داد: این محور از محورهای حادثه خیز شهرستان است که با تکمیل عملیات راهسازی از بروز حوادث زیادی جلوگیری خواهد شد.

 پیگیری تأمین اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد ریالی محور نهاوند به بروجرد از طریق ماده ۵۶

 شهبازی همچنین گفت: پیرو جلسات قبلی با دکتر خادمی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، اعتبار این پروژه از محل ماده ۵۶ با عاملیت بانک توسعه تعاون تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های جاده ای نهاوند از اولویت های در حال پیگیری است گفت: علی رغم اینکه بخش مهمی از این محور خارج از محدوده راه‌های شهرستان است ولی بخاطر استفاده همشهریان از این محور و با توجه به اینکه با توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان نهاوند می تواند به عنوان نقطه اتصال مرکز به غرب کشور باشد، پیگیری لازم برای تأمین اعتبار مورد نیاز با تعامل بین سازمان برنامه و بودجه با وزارت راه و شهرسازی، از طریق ماده ۵۶ با عاملیت بانک توسعه تعاون صورت پذیرفت.

دیدگاه شما