تازه های سایت

کد مطلب: 23231
19. خرداد 1394 - 9:04
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: از ۲۰ روز پیش ماشین آلات این محور از جای خودتکان نخورده و این روند برای ادامه عملیات تعریض جاده مناسب نیست.
انتقاد سرپرست فرمانداری نهاوند از روند تعریض جاده نهاوند به آورزمان

به گزارش سایت گرو، مهرداد نادری فر در کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند گفت: جاده آورزمان در حال حاضر به عنوان یکی از مهمترین راه های ارتباطی شهرستان نهاوند به حساب می آید که اتمام عملیات راه سازی آن از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.

وی اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از جاده نهاوند- آورزمان در حریم راه شهرستان نهاوند قرار دارد که عملیات تعریض سه کیلومتر آن پایان یافته است.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: عملیات تعریض ۹ کیلومتر دیگر این جاده از محل اعتبارات ملی آغاز شده اما روند کار و پیشرفت فیزیکی آن در مدت ۲۰ روز گذشته مطلوب و رضایت بخش نیست.

 وی با بیان این مطلب که مردم از ادامه این وضعیت خسته شده اند گفت: برای تسریع در ادامه راه سازی این جاده لازم است عملیات انتقال تیرهای برق فشار قوی موجود سرعت گیرد و کار به گونه ای انجام شود که مردم تغییر در این محور را احساس نمایند.

نادری فر با اشاره به توزیع اعتبارات دستگاه های شهرستان از سوی کمیته برنامه ریزی استان اظهار کرد: مسوولان دستگاه های اداری شهرستان نهاوند باید پیگیر اعتبارات خود باشند تا حقی از آنان تضییع نگردد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد آرامش در سطح جامعه گفت: مسوولان از هر اقدامی که ممکن است باعث ایجاد تنش درجامعه شود خوداری کرده و باید پاسخگوی به موقع مطالبات مردم باشند .

سرپرست فرمانداری نهاوند بر جلوگیری از قطع برق، گاز و آب مشترکین بدون هماهنگی با فرمانداری تاکید کرد و گفت: دستگاه های خدمات رسان قبل از قطع هر گونه خدمات برق، آب و گاز مشترکین لازم است با فرمانداری هماهنگی کنند در غیر این صورت مسوولیت ایجاد هر گونه تنش به عهده دستگاه مربوطه خواهد بود.

وی در پایان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نهاوند باید با اخلاق و روی گشاده و باز با مردم و ارباب رجوع رفتار کنند و لحظه ای در حل مشکلات و رفع کمبودهای شهرستان نهاوند عقب نشینی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما