تازه های سایت

کد مطلب: 23167
30. ارديبهشت 1394 - 13:56
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 110 عنوان برنامه فرهنگی،مذهبی و سیاسی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.
اجرای بیش از 110 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گرو، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مقاومت دشوار و جانانه مردم دلاور خرمشهر در برابر تجاوز ارتش عراق مصداق بارز ایثارگری و همدلی است به همین دلیل این روز باید به‌صورت ویژه گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر، همانند سراسر کشور برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: درس ‌بزرگ و همیشگی حماسه‌ی سوم خرداد، ولایت مداری و دفاع همه‌جانبه از خاک مقدس ایران اسلامی است و بعد از آزادسازی خرمشهر به دشمنان ثابت شد که ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار زور و ظلم نمی‌رود و از شهادت ترسی ندارد.

وی گفت: به‌منظور گرامیداشت این ایام برنامه‌های  سالروز آزادسازی خرمشهر با برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام واقع در تپه ابوذر از روز پنج‌شنبه 31 اردیبهشت آغاز می‌شود.

کریمی اظهار داشت: این برنامه‌ها از فردا شروع می‌شوند و تا چهارم خردادماه ادامه خواهد داشت و بیش از 110 برنامه در این روزها با محوریت مردم در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: میقات صالحین همزمان با نماز جمعه و برگزاری نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان مطرح و سخنرانی فرمانده سپاه نهاوند در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برنامه‌های روز جمعه سپاه نهاوند است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازگویی خاطرات رزمندگان عملیات بزرگ بیت‌المقدس در این گردهمایی، یکی دیگر از برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی در پایان گفت: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه نهاوند در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما