تازه های سایت

کد مطلب: 9763
15. ارديبهشت 1392 - 10:42
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : سرهنگ مرتضی خراسانی فرمانده سپاه نهاوند در جمع طلاب حوزه علمیه نهاوند گفت : از مهمترین خصلتهای شهید مطهری تبعیت از ولایت فقیه در برهه های مختلف زمان بود .

به گزارش پایگاه خبری گرو ، خراسانی گفت : بنیان فکری انقلاب اسلامی متاثر از تفکرناب شهید مطهری است ویدرهر برهه از زمان براساس تشخیص و احساس وظیفه عمل کرد و در هرجا که می دید نیاز است حضور می یافت بعضی زمان ها احساس میکرد باید در دانشگاه باشد و در بعضی زمان ها باید در حوزه باشد .

 وی گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند وقتی از لفظ حماسه استفاده میکنیمباید احساس شود که دشمن در پیش است پس مردم باید با حضور حماسی خود باردیگر آمریکا و استکبار جهانی را ناامید کنندما باید با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کنیم و درهر کار و شغلی که داریم به وظیفه خود عمل کرده و مردم را برای حضور در انتخابات ترغیبکنیم.

وی گفت دشمن هدف از اعمال تحریم ها بر ضد ایران را فلج کردن ایران دانسته که با حضور مردم در 22 بهمن و انتخابات امسال این مسئله باشکست ر برو خواهد است .

فرمانده سپاه نهاوند گفت : 24 کانال فارسی زبان در سراسر دنیا بر طبل مذاکره با امریکا می کوبند که همانطورکه رهبر گفت این مذاکره ای که امریکا می خواهد مذاکره برای عقب نشینی است .

وی افزود : در نظر سنجی که بین مردم انجام شده است مردم بر سه اولویت به عنوان معیار انتخاب اصلح  تاکید دارند که این سه معیار شامل ولایت مداری، ارزشی و انقلابی بودن و کار آمدی است.

براساس این نظر سنجی مردم گفتند رییس جمهور آینده باید مطیع رهبرباشد و روحیه انقلابی داشته باشد و طبق فرموده رهبر کارامد باشد یعنی نقاط قوت رییس جمهور فعلی را داشته باشد منهای نقاط ضعف او و موانع و مشکلات معیشتی را از سر راه مردم بردارد.

دیدگاه شما