تازه های سایت

کد مطلب: 9735
14. ارديبهشت 1392 - 13:21
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند: جمعي از هيات مذهبي روستاي فيازمان از توابع شهرستان نهاوند با حضرت آيت الله وحيد خراساني ديدار کردند

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،جمعي از اهالي روستاي فيازمان از توابع بخش مرکزي نهاونددر قالب هيئت مذهبي ابوالفضل العباس (ع) با سفر به شهرمقدس قم با آيت الله وحيدخراساني ديدار کردند.

در اين مراسم آيت الله وحيد خراساني در سخناني ضمن قدر داني از اهالي مومن ومتدين شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند ازدير باز مهدفرهنگ، دين داري و مقيد به انجام فرايض عملي و اعتقادي بوده اند.

دي در ادامه سخن با تجليل ازهيات مذهبي شهرستان نهاوند درراستاي برگزاري مراسم باشکوه گراميداشت دهه اول و دوم فاطميه اظهارداشت:برگزاري مراسمات براي دخت نبي مکرم اسلام سعادتي است که نصيب هرکسي نخواهد شد

آيت الله وحيد خراساني در ادامه با اشاره به حديثي از امام صادق (ع)افزود:رحمت خدا نصيب کساني خواهد شد که امر مارااحيا کنند وبر اساس مستندات فقهي اين دوامر علم و اجابت دعوت و دعاهاي اوست .

اين عالم ديني در ادامه يادآورشد: حضرت فاطمه(س) از جمله شفيعان بزرگ روزمحشر است که براي رسيدن به مقام قرب الهي تمامي پيامبران و اوصياي الهي نيازمند شفعاعت اين بزرگ بانوي اسلام است چون در روز قيامت حضرت زهرا(س) با پيراهن خونين امام حسين وارد محشر مي شود جبرئيل وارد مي شود وخطاب مي کند تمام حاجات و خواسته هايت مستجاب خواهد شدحضرت در اين هنگام استجابت و شفاعت شيعيان را طلب مي نمايد.

وي در ادامه گفت:شهر نهاوندبايد در ايام فاطميه به عاشوراي در فاطميه تبديل شودو درخاتمه حاضران را به قرائت و تلاوت روزانه قرآن کريم توصيه نمود.

دیدگاه شما