تازه های سایت

کد مطلب: 9696
12. ارديبهشت 1392 - 9:58
پایگاه خبری گرو :حجت الاسلام والمسلمین صابری اراکی از فضلای برجسته قم و اراک گفت : حضور مردم در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق می کند

حجت الاسلام صابری اراکی در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت :  همان طور که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی معرفی کردند چشم دنیا به حماسه سیاسی مردم ایران خواهد بود و در روز انتخابات حضور گسترده مردم خیلی از توطئه ها را نقش برآب خواهند کرد.

وی افزود : قدرت های استکباری امید بر این دارند که انتخابات کم رنگ و حضورمردم  ضعیف باشد و نقطه های انتخاب مردم هم ضعیف باشد.

وی گفت : الحمد لله رهبری عزیز وآینده نگر داریم که باید با توجه به فرمایشات اخیر ایشان که  شاخص های یک رییس جمهور مطلوب را بیان فرمودند عمل شود و انتخاب خوبی  صورت گیرد .

هم حضور حضور گسترده باشد هم انتخاب خوبی صورت گیرد چون حضور گسترده و انتخاب خوب هر دو با هم یک حماسه سیاسی خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد ،حماسه اقتصادی هم همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند گذر پر برکت از تحریم ها است یعنی این تحریم ها در سال گذشته  تبدیل به قوت شد و انشا الله با توجه به گفت و گوی اقتصاد مقاومتی که از سوی ایشان مطرح شد امسال در کنار حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نیز محقق خواهد شد.

وی گفت : مردم حماسه سیاسی را با خرد و تدبیر صحیح محقق می کنند و با انتخاب خود موجبات فراهم آمدن حماسه اقتصادی را فراهم می کنند .

دیدگاه شما