تازه های سایت

کد مطلب: 22764
20. دى 1393 - 9:38
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با خانواده دو شهید در شهرستان نهاوند دیدار کرد.
دیدار سردار مهدیان نسب با خانواده دو شهید نهاوندی

به گزارش سایت گرو، سردار حاجی محمد مهديان نسب در ديدار با خانواده شهیدان قیطاسی و سیف با اشاره به اين موضوع كه در طول تاريخ مصونيت و در امان ماندن حريم حق از گزند و شر دشمنان اسلام همواره در سايه رشادت و شهادت طلبی های انسانهای آگاه و مخلص تحقق يافته است گفت: شهادت شكوفايی بصيرت و تجلی گاه تطهير نفس براي انسانهای پرهيزگار است:

وی افزود: رشادت هاي غيور مردان مومن همواره به دفع شر و فتنه های ساخته دشمن در درون و بيرون از جامعه اسلامي انجاميده است و اين مسير به صورت مستمر تاكنون هدايت گر مسلمين به سوی حق و حقيقت بوده  است چرا كه با عروج هر كدام از آن عزيزان عرصه رشادت خالی نشده و مومنان وارسته ديگری ظهور كرده اند لذا راه شهدا تا ابد ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: در اين مسير آنچه مهم و قابل تامل ميباشد تلاش و بسترسازی شما خانواده های معظم است که موجب ظهور و بروز روحیه كفر ستيزی و ايثار و تقويت روحيه آن عزيزان گرديده است.

وی افزود: نقش بي بديل شما در شكل گيری اين رشادت ها و توفيق جهان اسلام در برابر مستكبرين مسلما كمتر از شهادت نبوده و اين امر شايسته قدردانی و گراميداشت شما در دنيا و عنايت باری تعالی و اعطاي اجری عظيم در آخرت خواهد بود.

سردار مهدیان نسب اهتمام جدی در رفع مشکلات خانواده‎هاي معزز شهدا را از اولويت‎هاي کاری فرماندهی انتظامی استان قلمداد کرد و گفت: حضور در جمع بازماندگان شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند است که نصيب ما شده است.

در خاتمه اين ديدارها، ضمن دلجویي و گراميداشت ياد و خاطره اين شهدای والا مقام، لوح سپاس و هدايایی از سوی فرمانده انتظامی استان همدان به خانواده های معزز اين اسطوره های مقاومت و ايثار اهدا شد.

 

انتهای پیام/

دیدار سردار مهدیان نسب با خانواده دو شهید نهاوندی
دیدار سردار مهدیان نسب با خانواده دو شهید نهاوندی
دیدار سردار مهدیان نسب با خانواده دو شهید نهاوندی

دیدگاه شما