تازه های سایت

کد مطلب: 9564
9. ارديبهشت 1392 - 8:37
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند :امام جمعه نهاوند گفت: ولایتمداری، بصیرت و دفاع جانانه از کیان کشور مهمترین ویژگی‌های پاسداران بشمار می‌رود.
خبرگزاری فارس: ولایتمداری و بصیرت مهمترین ویژگی‌ پاسداران است

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در دیدار با پاسداران سپاه نهاوند اظهار داشت: سپاه فرزند خلف انقلاب اسلامی که همزمان با شکل‌گیری انقلاب به دستور حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و تشکیل شد.

وی به مأموریت‌های مختلف سپاه در عرصه‌های در کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران برحسب شرایط مختلف در کشور به وجود می‌آید؛ مأموریت‌های برعهده می‌گیرد که انصافاً همه مأموریت‌هایش را به نحو مطلوب و شایسته انجام می‌دهد.

امام جمعه نهاوند تشکیل نهاد عقیدتی سیاسی در سپاه را نشانگر اهمیت این نهاد به آرمان‌های انقلاب خواند و افزود: از آن جایی که هر کشور برحسب تفکر و عقاید گروهی شکل می‌گیرد، بنابراین ولایتمداری یکی از عقاید پررنگ و باارزش در کشور بود که سپاه توانست در کنار حوزه‌های علمیه به عنوان بازوان توانمند رهبری بتواند نقش اثرگذار خود را در عرصه‌های مختلف ایفا کند.

وی به تلاش خصمانه دشمن همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اضافه کرد: امروز روش دشمن با سال‌های اول انقلاب متفاوت شده است زیرا بعد از شکست در جنگ نظامی هم اکنون به جنگ عقاید و زیرساخت‌های معنوی و فرهنگی و اجتماعی در کشور آمده است.

فرمانده سپاه نهاوند نیز از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف آموزشی، پرورشی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی نهاوند خبر داد و ابراز داشت: دیدار پاسداران با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام، تجلیل از خانواده شهدای پاسدار، تجلیل از بسیجیان این حوزه، تجلیل از خبرنگاران بسیجی، همایش بانوان، کوهپیمایی و پیاده‌روی خانواده پاسداران و اجرای زیارت عاشورا، اهدای خون و ویزیت رایگان درمانگاه سپاه به مدت هفت روز از مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

مرتضی خراسانی تجلیل از مربیان حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه این هفته خواند زیرا حلقه‌های صالحین توانسته‌اند خلأ عقیدتی، فکری، سیاسی و فرهنگی جوانان را پر کنند.

دیدگاه شما