تازه های سایت

کد مطلب: 9282
31. فروردين 1392 - 14:00
پایگاه خبری گرو : داغ ترین اخبار انتخابات شورای شهر و روستاهای نهاوند را در پایگاه خبری گرو بخوانید

باتوجه این که فقط یک روز به پایان مهلت ثبت نام انتخابات شوراها ی نهاوند باقی مانده است امروز هم بخشداری نهاوند شلوغ بود و کارمندان بخشداری با تلاش فراوان در حال انجام امور ثبت نام واجدین شرایط بودند .

طبق آخرین آمار تعداد داوطلبین ثبت نام شده از مرز 232 نفرگذشته و همچنان افزایش می یابد.

امروز یکی از مطرح ترین کاندیداهای شورای شهر نهاوند با حضور در بخشداری ثبت نام خود را انجام داد .وی مسئول یکی از ارگان های دواتی نهاوند در چند سالگذشته و استاد دانشگاه پیام نور نهاوند است .

با آغاز شدن فرایند ثبت نام از کاندیدهای شورای اسلامی افرادی با سلایق و دیدگاه های متفاوت جهت حضور در این انتخابات اعلام آمادگی کرده اند. در این میان افرادی هستند که متاسفانه بر طبل طایفه و .. می کوبند و سعی بر آن است که در دوره جدید نیز بر اساس این مقیاس اعضای شورای شهر انتخاب شوند.

واما..

شنیده شده است که چند شب گذشته بزرگ یکی از ائتلافهای که در انتخابات گذشته در انتخابات نتوانست به همراه کاندیدای مربوط در عرصه انتخابات پیروز شود نسبت به فراخوان جدید اقدام کرده است و همان افراد را دوباره در جلسه مشترکی در منزل یکی از همشهریان گرد هم جمع نموده است.

گمانه زنی و نشست های شبانه اغلب همشهریان پیرامون موضوع انتخابات است .

بخشداری نهاوند که در این چند روزه حسابی شلوغ بود اعلام کرد که امروز و فردا تا ساعات پایانی شب آماده ثبت نام از همشهریان و روستاییان است .

تقریبا تمام کاندیداهای مطرح انتخابات شورای شهر نهاوند ثبت نام خود را انجام داده اند

 

دیدگاه شما