تازه های سایت

کد مطلب: 22149
26. مهر 1393 - 10:15
بانوی شاعر نهاوندی 2500 جلد کتاب با موضوع امام زمان(عج) را با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در این شهرستان توزیع کرد.

17050806689318286628

 مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگارسایت گرو، با اعلام این خبر گفت: بانوی شاعر نهاوندی و عضو کانون فرهنگی و هنری مساجد به منظور ترويج فرهنگ مهدويت در بین نسل جوان، بیش از2500 جلد كتاب شعر با موضوع امام عصر (عج) را به صورت رایگان بين مردم توزيع كرد.

سید سعید میری اظهار کرد: خانم فلور نساجی شاعر اهل بیت چند سالی است که در این زمینه فعالیت می کند و تاکنون چند جلد کتاب با هزینه شخصی خود تالیف کرده است.

وی گفت: عنوان این کتاب شعر نغمه های فراق است که در دو نوبت چاپ و بین کتابخانه های مدارس،مساجد،مردم ونهادهای فرهنگی توزیع شده است.

مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند افزود: هزینه چاپ این کتاب بیش از20 میلیون ریال بود که تمامی این مبلغ توسط این بانوی گرانقدر پرداخت شده است.

وی گفت: هزینه های چاپ این کتاب را خانم نساجی با نيت تعجيل در ظهور امام زمان(عج) پرداخت کرده است.

میری عنوان کرد: خانم نساجی به زودی کتاب شعر دیگری با موضوع حضرت مهدی (عج) و سایر امامان را تالیف می کند.

وی افزود: خانم نساجی دبير آموزش و پرورش نهاوند و دارای مدرك كارشناسی رشته روانشناسی می باشد که هرسال به مناسبت اعياد شعبانيه اقدام به آماده‌سازی اشعاری در مورد امام زمان(عج)می کند.

 مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نهاوند اظهار کرد: خانم نساجی می گوید برای ترویج فرهنگ مهدويت در بين مردم و بخصوص نسل جوان و نوجوان هر روز و هر ساعت بايد به ياد خدا و حضرت مهدي موعود (عج) باشيم وتلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما