تازه های سایت

کد مطلب: 8603
10. فروردين 1392 - 12:34
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در دور اول سفرهای نوروزی بیش از یک هزار و 500 نفر روز از میهمانان فرهنگی در نهاوند اسکان داده شدند .

به گزارش پایگاه خبری گرو : علیرضا تکلو در حاشیه بازدید از مراکز اسکان آموزش و پرورش نهاوند افزود: این تعداد از میهمانان در دو آموزشگاه با 15کلاس تجهیز شده وخانه معلم اسکان داده شده اند . وی افزود: به منظور پذیرایی از میهمانان فرهنگی تمامی تلاش ما بر این بوده که به نحو احسن از این عزیزان استقبال شود و رضایت خاطر آنان جلب گردد که برای همین منظور مقدمات لازم در ستاد اسکان اداره فراهم شده است.

وی افزود: در این راستا دو مرکز شبانه روزی ریحانه و فاطمیه که دارای امکانات مناسب اقامتی می باشند و همچنین خانه معلم آماده و مهیا گردیدند که از 29 اسفند ماه پذیرای همکاران از اقصی نقاط مختلف بودند .

وی گفت: همچنین به منظور راهنمایی مسافران بنرهای مورد نیاز در مبادی ورودی شهرنهاوند نصب گریده است. وی گفت: با توجه استقبال خوب فرهنگیان از حضور در شهرستان پیش بینی می شود که تعداد مسافران فرهنگی که به نهاوند سفر می کنند در دور دوم ازافزایش قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.

 

دیدگاه شما