تازه های سایت

کد مطلب: 8554
5. فروردين 1392 - 21:21
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : در شب شهادت حضرت زهرا(س) شاهد بی حرمتی عده ای بودیم که با راه اندازی کاروان عروسی در خیابانهای شهر نهاوند بار دیگر ارزشهای اسلامی و باورهای دینی ما را مورد بی احترامی و هتاکی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، گرچه مسئولین شهرستان نهاوند از جمله امام جمعه،فرماندار،فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بارها در مورد :بروز این نوع حرکات ضد ارزشی و ضد اسلامی هشدار و تذکر داده بودند و در مواردی هم شخصا با این حرکت زشت و ناپسند برخورد کرده بودند اما متأسفانه یک شنبه شب که مصادف با شب شهادت یگانه بانوی اسلام و دخت مکرم پیامبر بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) بود بازهم شاهد برپایی چندین جشن عروسی و عبور کاروان های عروسی در سطح شهر بودیم تا دل مردم مومن و انقلابی و ولایتمدار و عزادار ام ابیها به درد اید و در مظلومیت بانوی بزرگ اسلام اشک بریزند.

به راستی تا کی باید شاهد این گونه هتاکی ها و بی احترامی ها به مقدسات و ارزشهای بزرگ اسلامی باشیم و چرا یکبار برای همیشه با چنین حرکات زشت و ناپسند برخورد قاطع و قانونی صورت نمی پذیرد.

شهر نهاوند در تاریخ ایران به شهر مذهبی و انقلابی شهرت دارد و مردم ان همیشه فدایی و دوستدار ولایت  و اهل بیت (ع) بوده اند که قطعا تاب مشاهد چنین برخوردهای شرمانه بر علیه مقدسات و ارزشهای اسلامی خود را ندارند.

دیدگاه شما