تازه های سایت

کد مطلب: 20653
17. مرداد 1393 - 1:09
اصحاب رسانه نهاوند با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، اهالی رسانه شهرستان نهاوند به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی دیدار کردند.

امام جمعه نهاوند در این دیدار با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح در جامعه اسلامی گفت: یکی از مواردی که خبرنگاران باید به آن توجه جدی داشته باشند بحث اطلاع رسانی درست و صحیح می باشد زیرا آثار هر عمل در کارنامه انسان ضبط می شود و او باید روزی بر کارهای خود پاسخگو باشد.

حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر نقش خبرنگاران و روزنامه‌‌نگاران در آگاه‌سازی عمومی و بیان مشکلات و یا نقاط مثبت در هر جامعه، اظهار کرد: خبرنگاران در واقع به عنوان گوش و چشم‌های یک شهرستان عمل کرده و می‌توانند جایگاه محوری در توسعه این شهرستان داشته باشند.

وی خواستار رعایت انصاف در نوشتار و قلم خبرنگاران و نقد منصفانه توسط خبرنگاران شد و گفت: قلم ارزش والایی دارد و باید حرمت آن در همه حال حفظ شود و به اغراض شخصی و گروهی آلوده نشود.

امام جمعه نهاوند اطلاع‌رسانی به موقع در جامعه امروزی در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را از اهمیت و ضرورت بالایی برشمرد و اذعان کرد: هر چه این اطلاعات به ‌روزتر باشند ارزشمند‌تر و پرثمرتر خواهند بود.

در پایان این دیدار امام جمعه نهاوند با اهدای یک جلد کلام الله مجید از خبرنگاران نهاوند قدردانی کرد.

گزارش تصویری دیدار خبرنگاران نهاوند با امام جمعه

 

DSC04440DSC04445DSC04443DSC04436DSC04442

دیدگاه شما