تازه های سایت

کد مطلب: 8543
4. فروردين 1392 - 15:45
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : نهاوندی ها و مسافران نوروزی در ایام نوروز از خدمات فرهنگی خیمه معرفت دینی در جوار آرامگاه امامزاده محمد (ع) نهاوند بهره مند می شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۲، طرح خیمه معرفت در جوار آرامگاه امامزاده محمد (ع) نهاوند به منظور آشنایی عموم مردم بخصوص کودکان و نوجوانان و جوانان با مسایل مختلف اعتقادی و مذهبی و دینی و حفظ و تقویت باورهای اسلامی برپا شده است.

 ترویج گردشگری مذهبی و پاسخگویی به سؤالات دینی، مذهبی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریم را می توان از اهداف این طرح نام برد همجنین برپایی این خیمه ها گام موثری در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، این خیمه با غرفه های مختلف مشاوره توسط یک روحانی مجرب و آموزش دیده ، غرفه نقاشی بکشید جایزه بگیرید با هدف افزایش نشاط و شادابی برای کودکان – غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید – پرسش و پاسخ و نمایشگاه حجاب و عفاف برای عموم مردم بویژه جوانان و نوجوانان و کودکان زائرین و مسافرین در ایام تعصیلات نوروزی دایر می باشد.

لازم به یاد آوری است ، پنج خیمه معرفت در پنج بقعه متبرکه استان برپا شده که در قالب این طرح به سئوالات شرعی و شبهات پاسخ داده می شود و احکام وقف و احکام اسلامی نیز بیان می‌شود. در این خیمه‌های معرفت سعی شده تا از مبلغان جوان استفاده شود .

دیدگاه شما