تازه های سایت

کد مطلب: 27511
14. مرداد 1395 - 7:59
مسئول بسیج رسانه نهاوند از برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته خبرنگار برای اهالی بسیج رسانه نهاوند خبر داد و گفت: خانواده شهدای رسانه در نهاوند تجلیل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی سهرابی در جمع خبرنگاران نهاوند گفت: در هفته خبرنگار بسیجیان فغال در عرصه رسانه در نخستین روز این هفته با امام‌جمعه نهاوند دیدار و گفت‌وگوی خبری انجام دادند.

وی ادامه داد: همچنین خبرنگاران در دومین روز از این هفته با نثار شاخه‌های گل با آرمان‌های  شهید گمنامی که به‌تازگی در حوزه علمیه خواهران نهاوند دفن شده تجدید میثاق کردند و اولین گروهی بودند که به تجدید بیعت با این شهید گران‌قدر پرداختند.

وی گفت: همچنین در مراسم روز ۱۷ مرداد از خانواده‌های ۲ شهید رسانه شهیدان «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» و «اله مراد نادری» از روستای «تکه» با همراهی مسئولان و خبرنگاران تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: دیدار با دو خانواده شهید عرصه رسانه و دیدار با خانواده‌های این شهیدان عزیز افتخاری بزرگ برای همه مسئولان و اصحاب رسانه است که باعث ایجاد انگیزه و قوت قلب در خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود.

وی گفت: اگر امروز در عرصه‌های مختلف در سطح جهانی از عزت و سرافرازی برخورداریم آن را مدیون ایثار خون شهدای والامقام و به‌ویژه شهدای عرصه رسانه‌ها هستیم زیرا اگر مجاهدت‌های آن‌ها نبود هیچ‌گاه پیام رزمندگان و جنایات بعثی‌ها و تروریسم به گوش مردم نمی‌رسید.

وی اظهار داشت: خانواده‌های شهدای عرصه رسانه نهاوند و خبرنگاران نهاوندی باید بر خود ببالند که بعد از شهرستان همدان دارای بیشترین شهید رسانه‌ای هستند زیرا وجود فرزندانی این‌چنینی باعث افتخار نهاوندی‌ها است.

سهرابی با اشاره به تلاش خبرنگاران نهاوندی در طول سال و در شرایط سخت‌کاری از مسئولان و مدیران ادارات نهاوندی خواست برنامه‌هایی درشان و منزلت خبرنگاران نهاوندی انجام دهند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند یادآور شد: مراسم تجلیل از خبرنگاران نمونه بسیجی که بیشترین فعالیت را با بسیج رسانه در طول یک سال گذشته داشته‌اند نیز در مرکز استان انجام می‌شود که شامل برنامه‌های مناسبی است.

وی عنوان کرد: دو روستای «وهمان» و «تکه» از توابع بخش مرکزی نهاوند دارای دو شهید رسانه‌ای هستند که شهید «رضا سوری» اهل روستای «وهمان» خبرنگار و تصویربردار عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سانحه سقوط هواپیما سی ۱۳۰ در ۱۵ آذر سال ۱۳۸۴ در تهران به شهادت رسید.

 

 

وی گفت: همچنین شهید «اله مراد نادری» از اهالی روستای «تکه» نهاوند و شاغل در صداوسیمای تهران بود که با لبیک گفتن به ندای حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جبهه قصر شیرین در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ پس از به هلاکت رساندن ۲۶ نفر از بعثی‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما