تازه های سایت

کد مطلب: 8002
14. اسفند 1391 - 3:47
خبرگزاری فارس: 80 درصد روستاهای نهاوند از نعمت گاز برخوردارند

اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مجتبی مولوی امروز در جمع مدیران و کارکنان شرکت گاز نهاوند اظهار داشت: یکی از خدمات با ارزش نظام جمهوری اسلامی ایجاد بسترهای مناسب توسعه در همه مناطق به ویژه مناطق روستایی است.

وی به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی به روستاها اشاره کرد و ادامه داد: دولت نهم و دهم فقط در شهرستانی مثل نهاوند بیش از 130 میلیارد تومان تسهیلات در قالب ساخت مسکن به روستائیان پرداخت کرده است.

فرماندار نهاوند به دیگر خدمات ارزشمند دولت در روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.

وی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به بیش از 30 روستای این شهرستان در حال انجام است و 30 روستا نیز از این نعمت بهره‌مند شده‌اند.

مولوی از گازرسانی به 100 درصد روستاهای بخش زرین‌دشت خبر داد و ابراز داشت: بخش زرین‌دشت با مرکزیت شهر برزول دارای 15 روستاست که تمام روستاهای آن دارای نعمت گاز هستند.

وی تأکید کرد: همکاری مردم باعث ارائه خدمات به آنها می‌شود، اما در برخی از مناطق شهرهای اقماری نهاوند به علت وجود برخی از معارضان، انتقال عملیات گازرسانی با مشکل مواجه شده است.

فرماندار نهاوند در پایان یادآور شد: یکی از افتخارات نظام اسلامی کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه است، بنابراین باید در این راستا با قوت و قدرت وارد شد.

دیدگاه شما