تازه های سایت

کد مطلب: 7936
13. اسفند 1391 - 14:13
اخبار نهاوند، پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه انصار الحسين استان همدان : انقلاب اسلامي در سطح دنيا منشا تحول شد و دستاوردهاي بي نظيري را با خود به ارمغان آورد که اقتدار امروز ايران اسلامي به برکت مجاهدتهاي شهدا صورت گرفته است
 
سردار غلامعلي ابو حمزه فرمانده سپاه انصار الحسين استان همدان در مراسم يادواره سرداران و 50 شهيد روستاي دهفول شهرستان نهاوند در محل مسجد حضرت ابو الفضل اين روستا افزود: امروز با گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامي شاهد دستاوردهاي بزرگ علمي ،فناوري و نظامي آن در سطح دنيا هستيم و اين اوج اقتدار ايران اسلامي است.

وي افزود: علاوه بر دستاوردهاي بزرگ علمي ،فرهنگي ،نظامي و صنعتي اين انقلاب به عنوان انقلابي رهايي بخش براي تمامي مستضعفين و مسلمانان تبديل شده و چشم مستضعفان جهان به آن دوخته شده است .

فرمانده سپاه انصار الحسين استان همدان افزود: دشمن با ديدن اين همه پيشرفتهاي باور نکردني به وحشت افتاده و در صدد انحراف آن از مسير اصلي خود و ايجاد تزلزل در باور مردم است اما مردم ما که از هر آزمايشي سربلند بيرون آمده همواره دست رد به سينه دشمن زده و با بصيرت بالاي خود آنان را به عقب رانده است.

وي ترويج فرهنگ شهادت را از جمله عوامل موثر براي ناکامي دشمن عنوان کرد و افزود: کشور در همه حال نيازمند ترويج فرهنگ شهيد و شهادت است که برگزاري يادواره شهدا زمينه و بستر اين امر را فراهم مي کند.

سردار غلامعلي ابو حمزه ولايت پذيري را از مهمترين ويژگيهاي اعتقادي شهدا عنوان کردو افزود: مهمترين ويژگي که در تمامي شهدا وجود دارد تبعيت و اطاعت از ولايت است که اين مساله بايد امروز به عنوان يک اصل در رفتار هاي مردم خود را نشان دهد .

وي ازديگر ويژگي هاي برجسته شهدا را اخلاص در کار دانست و افزود: اين مشخصه شهدا را به اين مقام و جايگاه رسانده به طوري که بعد از ساليان سال نيز براي آنان يادواره و کنگره برگزار مي شود.

وي ادامه داد: عدم دلبستگي به مسائل دنيوي از ديگر خصوصيات شهدا است که به نوعي از اين وابستگي هايي که در جامعه وجود دارد و بعضي از اشخاص دچار اين معضل مي شوند، عبور کرده بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان تأکيد کرد: برگزاري يادواره شهدا و همايش ها جامعه را از تهديدها و آسيب ها واکسينه مي کند.

به گفته وي نکته مهمي که در برگزاري يادواره ها وجود دارد الگو قرار دادن شهدا براي نسل جوان است زيرا در حال حاضر دشمن به اشکال مختلف به دنبال الگوسازي کاذب در جامعه است.

سردار غلامعلي ابو حمزه ابراز داشت: تجليل از خانواده هاي گرانقدر شهدا از ديگر برکات برگزاري يادواره ها است که بايد مد نظر باشد.

وي با بيان اينکه ما در همه حال نياز به فرهنگ شهيد و شهادت داريم، ابراز داشت: برگزاري يادواره و کنگره شهدا در جامعه زمينه و بستري را فراهم مي کند تا در اين راستا فرهنگ سازي لازم صورت گيرد

منبع : ايرنا

 

دیدگاه شما