تازه های سایت

کد مطلب: 7555
26. بهمن 1391 - 7:28
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : سرمربی تیم فوتبال گهر دورود پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس با با بیان اینکه برخی آقایان را از در بیرون می‌کنند از پنجره می‌آیند به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: سوال من این است که آقای تاج چه خدمتی به این فوتبال کرده است؟
 محمد مایلی کهن پس از شکست 3 بر 2 عصردیروز چهارشنبه تیمش برابر پرسپولیس با بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: ما شروه خوبی داشتیم و هر چند یک گل خوردیم اما در نیمه دوم عملکرد بازیکنانم راضی کننده بود و توانستند دو گل بزنند اما شرایط داوری به گونه ای بود که در نهایت پرسپولیس برنده شد.
وی با بیان اینکه داور اخطارهایش را برای بازیکنان گهر هزینه می کرد و با پرسپولیسی ها مهربان بود خاطرنشان کرد: نکته منفی که در عملکرد داور وجود داشت این بود که اخطارها و کارت های زرد برای ما بود و مهربانی هایش برای حریف بود. بازیکنان پرسپولیس خطا می کردند اما داور به بازیکنان ما کارت زرد نشان می داد.
سرمربی تیم فوتبال گهر با بیان اینکه بازیکنانش بیش از تونانشان کار کردند به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال پرداخت و گفت: تا زمانی که عدم شهامت برای تصمیم گیری وجود دارد فوتبال ما روز به روز عقب تر می شود. برخی آقایان را از در بیرون می کنند از پنجره می آیند، از پنجره بیرونشان می کنند از در برمی گردند. متاسفانه آنهایی که خاک این فوتبال را خورده اند بیرون هستند و آقایانی که با فوتبال بیگانه اند سالهاست که در راس کارند.
محمد مایلی کهن با بیان اینکه شک نکیند با این شرایط اوضاع فوتبال در آینده بدتر خواهد شد افزود: داوری که دو هفته پیش در آبادان به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرده بود امروز مجددا داور بازی گهر شد و دیدید که چقدر به بازیکنان ما کارت داد و نه تنها در این بازی بلکه به بازی بعدی ما با تراکتورسازی هم لطمه زد.

وی افزود: برخی مربیان چند سال است که به همه چیز اعتراض می کنند اما تا به حال یک بار هم به کمیته انضباطی دعوت نشده اند و کارت زرد هم دریافت نکرده اند. برخی آقایان هنوز نیامده زمین بازی برخی تیم ها را عوض می کنند. سوال من این است که خدمات آقای تاج در این فوتبال چه بوده است؟ چرا زمین بازی پیکان را عوض کرده اند. مگر آقایان نبودند که تیم به جام جهانی 2010 نرفت، مگر آقایان نبودند که در فوتسال آن تبانی صورت گرفت اما آمدند تیم را فرستادند جام باشگاه های آسیا. این اتفاقات خنده دار است.

مایلی کهن در ادامه خاطرنشان کرد: چقدر می خواهیم با طالم برخورد نکنیم و حق مظلوم را بخوریم. برای این فوتبال متاسفم که نوع برنامه ریزی ها به گونه ای است که حق مظلوم را می خوردند و کاری به ظالم ندارند. اگر شرایط به اینجا رسیده است تقصیر خودمان است. چرا باید برای این بازی پنج هزار تماشاگر بیاید. این بازی باید با حضور صد هزار تماشاگر برگزار می شد. مطمئن باشید با این روند همین تماشاگران را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال گهر با بیان اینکه پرسپولیس را خوب آنالیز کرده بودند و بازیکنانش توانستند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند گفت: نحوه قضاوت داوری به گونه ای بود که روح و روانی همه را آزار می داد. کمیته داوران باید فکری به حال این مشکل کند./مهر

دیدگاه شما