تازه های سایت

کد مطلب: 19055
30. ارديبهشت 1393 - 11:27

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام حسین گروسی در جلسه تقدیر و تجلیل از عوامل برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان نهاوند در سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امسال در شهرستان نهاوند هزار و 208 نفر در 22 مسجد شهری و روستایی در شهرستان نهاوند معتکف شدند.

حجت الاسلام گروسی گفت: خوشبختانه استقبال مردم و به ویژه جوانان نهاوندی برای اعتکاف در مساجد از روند رو به رشدی برخوردار بوده به نحوی که میزان معتکفین امسال در مقایسه با سال گذشته با 30 درصد رشد روبرو بوده است.

وی افزود: امسال برای اعتکاف 22 مسجد در سطح شهرستان در نظر گرفته شد که 18 مسجد آن در سطح روستاهای بزرگ و مراکز بخشها بوده و شش مسجد نیز در سطح شهر بوده است.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: در ایام اعتکاف امسال بیش از 100 برنامه شامل ادعیه های مختلف، گفتمانهای دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و تفسیر قرآن با همکاری روحانیون طرح هجرت به اجرا در آمد.

حجت الاسلام حسین گروسی بیان داشت: این مراسم در شهر برزول نیز با حضور 35نفر از بانوان در مسجد جامع شهر برزول برگزار شده است.

حجت الاسلام گروسی ادامه داد: بر اساس جمع بندی و پالایش آمار معتکفان امسال در نهاوند، خردسالترین معتکف شهرستان نهاوند ریحانه معافی دختر بچه هفت ساله برزولی است که در جمع 35 نفر از بانوان معتکف در مسجد جامع شهر برزول حضور داشت.

وی اظهار داشت: امسال خانواده ها نیز نقش خوبی در برپایی سنت اعتکاف ایفا کردند و با همراهی فرزندان خود مقدمات حضور آنان را در این مراسم فراهم ساختند.

گفتنی است که خردسالترین معتکف امسال نهاوند ریحانه معافی از شهربرزول 7ساله و بزرگسالترین معتکف هم بانوی ۷۹ساله ساکن در شهر برزول است.

دیدگاه‌ها

ممنونم که برای من خیلی ارزش دارین شما همینطور برای من ارزش دارین جناب حاج آقا گروسی با صحبت هایی که دراینجا کردین.مرا خوشحال کرده و باصحبت های شما میخواستم بگم که من شش سال است که در اعتکاف شرکت میکنم و با شما برای همه ی اعضا که اعتکاف میان جایزه خیلی ممنون هستم انشاالله که امسال هم تشریف فرمایی کنید که ما با صحبت های به فیظ برویم ممنون هستم

دیدگاه شما