تازه های سایت

کد مطلب: 7541
26. بهمن 1391 - 6:49
اخبار نهاوند، پایگاه خبری گرو : جشنواره آموزشی پژوهشی جابربن حیان ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی در 30 درصد از مدارس نهاوند آغاز شد.

جشنواره جابربن حیان در مدارس ابتدایی نهاوند برگزار شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو  روز چهارشنبه 'زهره شاهرخی' معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نهاوند در حاشیه راه اندازی این جشنواره گفت: جشنواره جابربن حیان امسال در 30 در صد از مدارس ابتدایی شهرستان در سطح شهر و روستا برگزار می شود و دانش آموزان آثار پژوهشی خود را در آن به نمایش می گذارند.

وی افزود: امروزه در بحث تعلیم و تربیت صرفا معلم ،مدرسه و كتابهای درسی تنها وسیله و فضای لازم برای تعلیم و تربیت نیستند بلكه باید فضایی بوجود آید تا دانش اموزان بتوانند از طریق پژو هش به یافته های علمی برسند .

وی افزود: شناخت پدیده ها ،پرورش خلاقیت دانش آموزان،آموزش مهارتهای زندگی ،آموزش خوب دیدن اشیاء و پدیده هاو دیگر اهداف اجتماعی و علمی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه در سطح مدارس است .

وی گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان از طرح جابربن حیان امسال سهمیه نهاوند درمقایسه با سال گذشته افزایش و به 30 درصد مجموع مدارس ابتدایی شهرستان رسید .

شاهرخی افزود: جشنواره جابربن حیان در سه مرحله آموزشگاه ،شهرستان و استان برگزار می شود كه آثار انتخابی شهرستان پس از انتخاب نهم اسفندماه در جشنواره استانی شركت داده می شود./ایرنا

دیدگاه شما