تازه های سایت

کد مطلب: 19043
28. ارديبهشت 1393 - 10:13
شماره 132 ماهنامه فردای نهاوند منتشر شد

فردای نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، شماره جدید و 132 ماهنامه فردای نهاوند منتشر شد که در این قسمت برای کاربران سایت آماده دانلود شده است.

در این شماره موضوعاتی با عنوان اتمام حجت فرماندار با مدیران کم کار، گفت و گو با گروه پاکسازی طبیعت نهاوند و موضوعات ورزشی، سیاسی و فرهنگی به چشم میخورد.

سردبیر این ماهنامه که 15 سال چاپ خود را سپری میکند سجاد سیف است.

برای دانلود کلیک کنید

دیدگاه‌ها

سلام من محمد سلوکی هستم به تازگی سایت شما پیدا کردم . من مدت 30 سال است از ایران دور بودم .پدرم و مادرم متولد نهاوند مستند . یک با ایران آمدم ولی کسی را پیدا نکردم .خوشحال می شوم که از نهاوند عکس برایم بفرستید .ممنون از شمه
سلام.لطفا از نظر فضای سبز در نهاوند و اعلام به شهرداری گزارش تهیه نمایید. با توجه به ابهای سطح شهر نهاوند بلوار شهرک طالقانی و فضای جلو دانشکده پیرا پزشکی و پارک لاله جنب فوریتها که مثلا تازه ساماندهی شده به امان خدا رها شده و ابیاری درستی نمیشود حتی میدان قیصریه که روی منبع اب است از لحاظ گلکاری ویا فواره صفر میباشد ومیبینیم که حالا طرح برای قبر اقا گذاشته اند .اگر هدف انها خدمت است پارکها ومیادین فعلی شهر را سرسبز کنند باقی پیش کش انها ولی غافل از اینکه هدف انها حیف ومیل بیت المال است .لطفا انتشار دهید و بگویید بروند از بام ملایر وابشار زیبای ان الگو بگیرند با بی ابی که ملایر دارد فقط یاد بگیرند.

دیدگاه شما