تازه های سایت

کد مطلب: 7499
23. بهمن 1391 - 7:18
پایگاه خبری گرو : صدرنشین‌ لیگ‌های فوتبال ایتالیا و فرانسه با سلتیک اسکاتلند و والنسیا اسپانیا در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدار می‌کنند.
خبرگزاری فارس: آغاز مرحله یک هشتم نهایی با پیکارهای والنسیا - سن‌ژرمن و سلتیک - یوونتوس

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین سری از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 2 دیدار آغاز می‌شود. در ورزشگاه مستایا، والنسیا اسپانیا با پاری‌سن‌‌ژرمن، صدرنشین لوشامپیونه فرانسه دیدار می‌کند.

این دو حریف اسپانیایی و فرانسوی که امسال با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود، خود را به این مرحله از مسابقات قهرمانی قاره سبز رسانده، به هیچ‌وجه دست از تلاش و رقابت در این مرحله برنخواهند داشت. اعضای دو تیم هر چند در اظهارات خویش عنوان کرده‌اند کسب جام در لیگ قهرمانان را با وجود مدعیان قدرتمند به عنوان هدف اصلی در دستور کار قرار نداده‌اند، اما حضور تا این مرحله جام را برای خود کافی نمی‌دانند.

به این خاطر هر یک با تمام قوا قدم در میدان گذاشته و تلاش خواهند کرد با کسب نتیجه‌ای مطلوب، با آسودگی بیشتری مهیای بازی برگشت شده و گام بزرگی برای صعود به دور یک چهارم نهایی بردارند.

براساس آمار موجود تنها دیدار والنسیا و سن ژرمن مقابل هم مسابقات تورنمنت امارات در انگلیس در سال 2007 بود که سن‌ژرمنی‌ها 3 بر صفر پیروز شدند.

در ورزشگاه سلتیک‌‌پارک شهر گلاسکو اسکاتلند هم سلتیک میزبان یوونتوس صدرنشین کالچو ایتالیا است. این دو حریف در ادوار گذشته لیگ قهرمانان 4 بار مقابل یکدیگر به میدان رفتند که هر یک صاحب 2 برد به شرح زیر هستند:

سال 1981: لیگ قهرمانان، سلتیک یک – یوونتوس صفر

سال 1981: لیگ قهرمانان ، یوونتوس 2- سلتیک صفر

سال 2001: لیگ قهرمانان، یوونتوس 3- سلتیک 2

سال 2001: سلتیک 4 - یوونتوس 3

کسب پیروزی در دیدار فردا شب توازن موجود در رقابت‌های قبلی دو حریف را برهم خواهد زد.

دو پیکار فوق فردا شب ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما