تازه های سایت

کد مطلب: 7340
16. بهمن 1391 - 9:41
پایگاه خبری گرو : سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان گفت: در روز چهارشنبه ایرانی‌ها می‌خواهند انتقام شکست در بیروت را از ما بگیرند.
خبرگزاری فارس: بوکر: ایران می‌خواهد از ما انتقام بگیرد/ لبنان هم شانس صعود به جام جهانی را دارد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس، تیو بوکر، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان در گفت‌وگویی با شبکه "الکأس" قطر در خصوص بازی‌های مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اعلام کرد که تیمش برای صعود به جام ملت‌های آسیا که سال 2015 در استرالیا برگزار می‌شود تلاش خواهد کرد و البته امید خود برای صعود به جام جهانی را از دست نداده است.

بوکر که در خصوص بازی لبنان با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 اعلام کرد: تا زمانی که شانس صعود داشته باشیم، امیدوار خواهیم بود و تسلیم نخواهیم شد و تا پایان مسابقات با همان اراده بازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازی های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نیز اعلام کرد که باید اعتراف کند که بر خلاف همه احتمال‌ها، رقابت‌های دشواری پیش روی لبنان است چرا که تیم‌های کویت و ایران که بازی‌های خود مقابل لبنان را باخته‌اند، تلاش خواهند کرد که انتقام این شکست را بگیرند.

وی با اشاره به اردوی قطر که تیم لبنان در آن یک بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کرد نیز گفت: اردو ی خوبی بود، به خصوص اینکه همه امکانات در ورزشگاه‌های چمن طبیعی در شرایط عالی فراهم بود. درست بر عکس ورزشگاه‌های لبنان با چمن مصنوعی.

سرمربی تیم ملی لبنان از لیگ فوتبال این کشور نیز انتقاد کرد و سطح آن را "ضعیف" برشمرد و افزود که همین عامل، تیم ملی لبنان را مجبور می‌کند که بازی‌های دوستانه با دیگر کشورها برگزار کند تا اعضای تیم بتوانند خود را به سطح مطلوب برسانند.

 

بوکر در پاسخ به سوالی درباره فایده بازی با قطر قبل از رویارویی با ایران گفت: این بازی برای لبنان، فرصتی مهم بود، چرا که قطر تیمی قدرتمند در سطح دیگر تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است و بازیکنان تیم لبنان نیز توانستند فشاری در حد یک بازی رسمی را احساس کنند تا جایی که بازیکنان ما بازی با قطر را به خصوص در نیمه دوم بسیار جدی گرفته بودند.

 

دیدار تیم های ملی ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا چهارشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما